Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-26
Lubicz: ZD/341/7040/01/04/09-REMONT CZĄSTKOWY JEZDNI O NAWIERZCHNIACH BITUMICZNYCH NA TERENIE GMINY lUBICZ
Numer ogłoszenia: 27479 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu , ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6782709, faks 0-56 6782709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZD/341/7040/01/04/09-REMONT CZĄSTKOWY JEZDNI O NAWIERZCHNIACH BITUMICZNYCH NA TERENIE GMINY lUBICZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych (asfaltowych) przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej zgodnie z technologią robót określoną w KNR 2 -31 tab. 1106 poz. 01 na drogach gminnych na terenie gminy Lubicz w obrębach Lubicz Dolny, Lubicz Górny, Grębocin, Gronowo, Młyniec Pierwszy, Młyniec Drugi, Mierzynek, Złotoria, Kopanino, Grabowiec. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych na odcinku o dł. ok. 23 km, powierzchni ok. 1200m2 i wbudowania 150 ton masy mineralno - asfaltowej ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. /Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ze zmianami/ i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. Zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót drogowych będących przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia . Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i innych dokumentów wymienionych w pkt. 9 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jako załączniki do oferty Wykonawca winien złożyć: a) wypełniony kosztorys ofertowy wraz z podaniem ceny za wbudowanie 150 ton mieszanki mineralno - asfaltowej - zał. Nr 1 do oferty b) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007r. Nr. 223 poz. 1655 ze zm/ - zał. Nr 2 do oferty c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. / Dz. U. z 2007r. Nr. 223 poz. 1655 ze zm - zał. Nr 3 do oferty d) wykaz posiadanego potencjału technicznego (sprzętu, maszyn, narzędzi) niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4 do oferty e) wykaz robót dotyczących wykonania remontów cząstkowych zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat zgodnie z § 1 ust.2 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U z 2006r. Nr 87,poz 605) oraz załączenie dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje) - zał. Nr 5 do oferty Dostarczone Zamawiającemu kserokopie winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
ul. Toruńska 36 A,
87-162 Lubicz woj. kujawsko-pomorskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ul. Toruńska 36 A, 87-162 Lubicz woj. kujawsko-pomorskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





