Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: wykonanie usług projektowych pn.: Modernizacja ośrodka sportowego przy ul. Alfreda 1 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Katowice, do kontaktów: Biuro Zamówień Publicznych nowy tel. 032 2593303, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593712, fax 032 2537984, 2598930, e-mail: bzp@um.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, Barbara Różycka, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593-607, e-mail: in@um.katowice.pl, www.um.katowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, pok. nr 472, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593-601, e-mail: in@um.katowice.pl, www.um.katowice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji, sekretariat pok. nr 364, ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593-601, e-mail: in@um.katowice.pl, www.um.katowice.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług projektowych pn.: Modernizacja ośrodka sportowego przy ul. Alfreda 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie : a) inwentaryzacji obiektu hali sportowej, b) ekspertyzy stanu technicznego obiektu hali sportowej, c) audytu energetycznego, d)koncepcji architektoniczno - przestrzennej opracowanej w dwóch wariantach wraz z określeniem kosztów, e) dokumentacji projektowej modernizacji ośrodka sportowego przy ul. Alfreda 1, f ) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. g ) studium wykonalności, Całość dokumentacji projektowej winna być wykonana w formie papierowej i elektronicznej, zapisana w formacie PDF. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres 290.470,72 zł netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.03.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5.800 zł. słownie: pięć tysięcy osiemset złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy(1) oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje: Projektanci - uprawnienia do projektowania, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlane, architektoniczne, instalacyjne, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjne, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowe i są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz rzeczoznawcy budowlanego wraz z decyzją o wpisie do centralnego rejestru rzeczoznawców budowlanych 2.Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zaprojektowali trzy zadania(2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się usługi związane z wykonaniem 2 projektów budowlanych i wykonawczych nowego lub modernizowanego obiektu kubaturowego o kubaturze co najmniej 5.000,0 m³ oraz 1 obiektu sportowego tj. boiska sportowego o syntetycznej nawierzchni . UWAGA (1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z Wykonawców (2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - wszyscy Wykonawcy łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: według zasady spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (wzór nr 2), 2.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie o ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 4.Zaświadczenia o niekaralności: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 5.Informacja o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego(wzór nr 3). 6. Informacja o doświadczeniu wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania(wzórnr4). Do informacji winny być dołączone min. 3 dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. UWAGI Dokumenty załączone do wniosku winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 Nr 87 poz. 605). OFERTY WSPÓLNE W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich partnerów/wspólników. Załączone pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału. - dokumenty wymienione w pkt. 1, 2,3,4, - sa wymagane oddzielnie dla każdego ze wspólników lub partnerów konsorcjum.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.katowice.pl. Opłata: 12,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, pok. nr 472. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 09:00, Miejsce Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, pok. nr 365.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





