eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ NAWIGACJI SAMOCHODOWEJ (GPS) DLA PROJEKTÓWROZWÓJ USŁUG DORADCZYCH O CHARAKTERZE PROINNOWACYJNYM ŚWIADCZONYCH PRZEZ OŚRODKI KRAJOWEJ SIECI INNOWACJI, ŚWIATŁO NADZIEI ORAZ JESTEM AKTYWNY - BĘDĘ PRZEDSIĘBIORCĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-05

Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ NAWIGACJI SAMOCHODOWEJ (GPS) DLA PROJEKTÓW: ROZWÓJ USŁUG DORADCZYCH O CHARAKTERZE PROINNOWACYJNYM ŚWIADCZONYCH PRZEZ OŚRODKI KRAJOWEJ SIECI INNOWACJI, ŚWIATŁO NADZIEI ORAZ JESTEM AKTYWNY - BĘDĘ PRZEDSIĘBIORCĄ
Numer ogłoszenia: 274633 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. , ul. Zagnańska 84, 25-528 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3432910, faks 041 3432912.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.it.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA ORAZ NAWIGACJI SAMOCHODOWEJ (GPS) DLA PROJEKTÓW: ROZWÓJ USŁUG DORADCZYCH O CHARAKTERZE PROINNOWACYJNYM ŚWIADCZONYCH PRZEZ OŚRODKI KRAJOWEJ SIECI INNOWACJI, ŚWIATŁO NADZIEI ORAZ JESTEM AKTYWNY - BĘDĘ PRZEDSIĘBIORCĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer typu notebook wraz z oprogramowaniem: ilość sztuk: 1 (I Część Zamówienia) Procesor: min. dwurdzeniowy, min 2,26 GHz, cache min. 3MB Matryca: min. 15.6 cala, LED Pamięć RAM zainstalowana:min. 2048 MB, min. 1066 MHz Dysk twardy: min: 320 GB SATA Napęd optyczny: DVD, -RW, RAM Karta graficzna:Przydzielana dynamicznie Karta dźwiękowa:zintegrowana Głośniki: stereo Karta sieciowa przewodowa: min. 100BaseTX FastEthernet Karta sieciowa bezprzewodowa: 802.11 bgn Kamera: Zintegrowana Czytnik kart pamięci (opis): min. SD, MMC Gniazda USB 2.0: min. 2 szt. Urządzenie wskazujące: min. touch pad Wyposażenie: zasilacz, mysz: optyczna, przewodowa, USB, min. 3 przyciski Torba do notebooka: min. 15,6 cala, pasek na ramię, czarna System operacyjny : Microsoft OEM Windows 7 Professional PL Pakiet biurowy (oprogramowanie): Microsoft Office 2007 Professional OEM, licencja bez nośnika Antywirus (oprogramowanie): Eset Smart Security 4.0 BOX, 1 stanowisko, 12 miesięcy 2. System nawigacji samochodowej (GPS): ilość sztuk: 1 (I Część Zamwienia) Procesor: Częstotliwość: min. 468 MHz Ekran: Dotykowy, min. 5 cali, Wbudowana pamięć: Min. 2 GB Darmowa aktualizacja mapy: Min. 1 rok System operacyjny: Min. Microsoft Windows CE 5.0 Obsługa kart pamięci: Min. 8GB Złącza: Min. USB Obszar mapy: Min. Polska Wyposażenie: Ładowarka samochodowa, uchwyt samochodowy 3. Komputer typu desktop wraz z oprogramowaniem: ilość sztuk: 1 (II Część Zamówienia) Procesor: min. 2.8 GHz, min. 1MB cache Płyta główna: min. SATA, min. DDR2 Pamięć: min. 2048 MB , Częstotliwość: min 1066 MHz Dysk twardy: min. 320GB, min. SATA Obudowa komputerowa:Tower Nagrywarka DVD: Prędkość zapisu płyt DVD min. 20x Karta wideo: zintegrowana Karta dźwiękowa: zintegrowana Klawiatura: multimedialna Mysz: Przewodowa, optyczna, min. 3 przyciski, USB lub PS2 Karta sieciowa: Zintegrowana z płyta główną Monitor: LCD, Przekątna ekranu:19 cali, Czas reakcji matrycy: max. 5 ms, Rozdzielczość: minimum 1440x900, Typ gniazda wejściowego (sygnałowego):15-stykowe D-Sub, Wyposażenie dodatkowe: przewód zasilający, przewód D-Sub System operacyjny: Microsoft OEM Windows 7 Professional PL Pakiet biurowy (oprogramowanie): Microsoft Office 2007 Professional OEM, licencja bez nośnika Antywirus (oprogramowanie): Eset Smart Security 4.0 BOX, 1 stanowisko, 12 miesięcy 4. Komputer typu notebook wraz z oprogramowaniem: ilość sztuk: 1 (III Część Zamówienia) Procesor: min. dwurdzeniowy, min 2,26 GHz, cache min. 3MB Matryca: min. 15.6 cala, LED Pamięć RAM zainstalowana: min. 2048 MB, min. 1066 MHz Dysk twardy: min: 320 GB SATA Napęd optyczny: DVD, -RW, RAM Karta graficzna: Przydzielana dynamicznie Karta dźwiękowa: zintegrowana Głośniki: stereo Karta sieciowa przewodowa: min. 100BaseTX FastEthernet Karta sieciowa bezprzewodowa: 802.11 bgn Kamera: Zintegrowana Czytnik kart pamięci (opis): min. SD, MMC Gniazda USB 2.0: min. 2 szt. Urządzenie wskazujące: min. touch pad Wyposażenie: zasilacz, mysz: optyczna, przewodowa, USB, min. 3 przyciski Torba do notebooka: min. 15,6 cala, pasek na ramię, czarna System operacyjny: Microsoft OEM Windows 7 Professional PL Pakiet biurowy (oprogramowanie): Microsoft Office 2007 Professional OEM, licencja bez nośnika Antywirus (oprogramowanie): Eset Smart Security 4.0 BOX, 1 stanowisko, 12 miesięcy Program do nagrywania płyt (oprogramowanie): Nero 9 BOX PL Program kompresujący (oprogramowanie): Winrar, 1 licencja.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wydruki ze stron internetowych - odpowiednio dla wyszczególnionych w SIWZ pozycji dotyczących przedmiotu zamówienia - potwierdzone podpisem i pieczęcią firmową przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.it.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zagnańska 84, 25 - 528 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zagnańska 84, 25 - 528 Kielce, II piętro - pok. 6 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I Część Zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet V Dyfuzja Innowacji, Działanie 5.2 Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących proinnowacyjne usługi oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym, Projekt systemowy PARP pn. Rozwój usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym świadczonych przez ośrodki Krajowej Sieci Innowacji. II Część Zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, w ramach projektu pn. Światło Nadziei. III Część Zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Poddziałanie 2.2.1 Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające rozwój przedsiębiorczości i innowacyjności, Projekt Systemowy PARP, w ramach projektu pn. Jestem aktywny - będę przedsiębiorcą..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.