eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Obsługa bankowa budżetu Gminy Bolesławiec.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Bolesławiec: Obsługa bankowa budżetu Gminy Bolesławiec.
Numer ogłoszenia: 274580 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237770 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bolesławiec, ul. Teatralna 1a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7323221, faks 075 7351783.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Bolesławiec..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na obsługę bankową budżetu Gminy Bolesławiec i jednostek organizacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności otwarcie i prowadzenie: 1) 1 rachunku bieżącego i 3 rachunków pomocniczych budżetu Gminy Bolesławiec 2) 1 rachunku bieżącego i 5 rachunków pomocniczych Gminnego Zakładu Obsługi Szkół w Bolesławcu, 3) 1 rachunku bieżącego i 3 rachunków pomocniczych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu z/s Kruszyn 4) 1 rachunku bieżącego Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bolesławcu z/s Kruszyn, 3. Usługa typu Home/Internet-banking na 4 stanowiskach komputerowych, umożliwiającą dokonanie przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie rachunków (rachunków pomocniczych). Obsługa ta umożliwi wykonanie bankowej obsługi budżetu bez konieczności osobistej wizyty w banku. System ten musi być systemem bezpieczny, o dostępie chronionym hasłem, a transport danych każdorazowo powinna być kodowana. System powinien zapewnić również co najmniej: 1) podawanie aktualnych danych o wysokości sald, wolnych środków oraz obrotach na wszystkich rachunkach, 2) realizację zleceń w systemie ELIXIR tj. obciążanie rachunków i uznanie wierzyciela odbywać się będzie w dniu złożenia dyspozycji, 3) realizację zleceń płatniczych w systemie SORBNET w sposób umożliwiający natychmiastowe przesłanie środków pieniężnych, 4) realizację przelewów zagranicznych, 5) śledzenie informacji o kursach walut obowiązujących w banku, 6) wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, 7) możliwość wcześniejszego przygotowania i wysyłania zleceń w terminie wcześniejszym niż termin realizacji, 8) zastosowanie wielopoziomowego systemu uprawnień dla poszczególnych użytkowników, 9) udostępnienie systemu na wskazanych stanowiskach i przeszkolenie użytkowników, 4. Przyjmowanie paczek z wpłatami gotówkowymi bez przeliczania w obecności wpłacającego i wyrównywanie wszelkich stwierdzonych niezgodności we wpłatach w drodze automatycznego obciążenia jego rachunku na podstawie protokołu sporządzonego przez bank (wpłaty zamknięte), 5. Dokonywanie wpłat gotówkowych, 6. Dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym świadczeń z zakresu pomocy społecznej, 7. Wykonawca na własny koszt wykona instalacje systemu do wszystkich czterech stanowisk, a jedno stanowisko w Urzędzie Gminy wyposaży w odpowiedni sprzęt (komputer i drukarkę). 8. Wykonawca musi posiadać i utrzymać, w okresie związania umową, przynajmniej jedną placówkę ( oddział, placówkę lub filię) na terenie miasta Bolesławiec, w której znajduje się co najmniej jedno stanowisko do gotówkowej obsługi klientów. 9. Określone w pkt.2 ilości rachunków i produktów bankowych stanowią podstawę do opisu przedmiotu zamówienia dla celów przeprowadzenia i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia dodatkowych rachunków. 10. W okresie trwania umowy bank nie będzie pobierać opłat i prowizji: 1) od operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych oraz od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy przez zobowiązanych i jednostki organizacyjne Gminy, 2) od otwarcia rachunków w ilościach określonych w pkt.9, 3) od potwierdzeń stanu sald na każdy dzień roboczy. 11. Uruchomienie w miarę potrzeb kredytu obrotowego w rachunku bieżącym, w wysokości do 1.000.000 zł w każdym roku, bez prowizji i opłat. Kapitalizacja odsetek naliczana będzie w okresie miesięcznym. Nie dopuszcza się prowizji za gotowość finansową i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu oraz prowizji i opłat od odstąpienia od zawartej lub zmiany umowy kredytowej. Oprocentowanie kredytu oparte będzie o stawkę WIBOR 1M na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego miesiąc, dla którego ustala się stopę procentową i dodatnią lub ujemną marżę banku. 12. Oprocentowanie środków na rachunkach, przy średniorocznym stanie środków w wysokości 2.000.000 zł, według zmiennej stopy procentowej, liczone jako stawka WIBID na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego miesiąc, dla którego ustala się stopę procentową, i dodatnią lub ujemną marżę banku, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec miesiąca tj. w ostatnim dniu kalendarzowym...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łużycki Bank Spółdzielczy, ul. Spółdzielcza 10, 59-800 Lubań, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.