Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu dla systemów obserwacji (z rejestracją obrazu) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, do kontaktów: Mieczysław Gwardiak, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5239867, fax +48 22 5239676, e-mail: mieczyslaw.gwardiak@msz.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.msz.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Mieczysław Gwardiak, ul. Taneczna 67B, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5239867, fax +48 22 5239676, www.msz.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Mieczysław Gwardiak, ul. Taneczna 67B pok. 47, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5239867, www.msz.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu dla systemów obserwacji (z rejestracją obrazu). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Multipleksery z rejestracją cyfrową obrazu, konsole sterujące pracą multipleksera z cyfrową rejestracją obrazu, monitor kolorowy LCD 19", monitor kolorowy LCD 17", kamera kolorowa szybkoobrotowa, kamera kolorowa zewnętrzna pracująca w trybie dzień/noc, kamera kolorowa zewnętrzna z promiennikiem IR, obiektyw o zmiennej ogniskowej, obudowa zewnętrzna do kolorowej kamery zewnętrznej, dzielnik obrazu kolor (QUAD), zasilacz zewnętrzny do kamer i grzałek, zespół zasilacza 230V/24V AC 60Hz do zasilania 16 sztuk niezależnych kamer, zewnętrzny reflektor podczerwieni z wyłącznikiem zmierzchowym, urządzenia ochronne do zabezpieczenia kamer i rejestratora cyfrowego przed przepięciami, urządzenia ochronne do zabezpieczenia zasilania kamer przed przepięciami powstającymi w kablu zasilającym 24V AC na skutek wyładowań atmosferycznych, galwaniczne separatory wizji do stosowania w torze kabla współosiowego, niwelujące zakłócenia w torze wizji (zrywanie synchronizacji) wynikające z powstawania różnic potencjałów w instalacji kablowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Multipleksery z rejestracją cyfrową obrazu. szt. 8, konsole sterujące pracą multipleks era z cyfrową rejestracją obrazu szt. 10, monitor kolorowy LCD 19" szt. 22, monitor kolorowy LCD 17" szt. 12, kamera kolorowa szybkoobrotowa szt. 5, kamera kolorowa zewnętrzna pracująca w trybie dzień/noc szt. 70, kamera kolorowa zewnętrzna z promiennikiem IR szt. 2, obiektyw o zmiennej ogniskowej szt. 70, obudowa zewnętrzna do kolorowej kamery zewnętrznej szt. 70, dzielnik obrazu kolor (QUAD) szt. 4, zasilacz zewnętrzny do kamer i grzałek szt. 70, zespół zasilacza 230V/24V AC 60Hz do zasilania 16 sztuk niezależnych kamer szt. 4, zewnętrzny reflektor podczerwieni z wyłącznikiem zmierzchowym szt. 5, urządzenia ochronne do zabezpieczenia kamer i rejestratora cyfrowego przed przepięciami szt. 40, urządzenia ochronne do zabezpieczenia zasilania kamer przed przepięciami powstającymi w kablu zasilającym 24V AC na skutek wyładowań atmosferycznych szt. 40, galwaniczne separatory wizji do stosowania w torze kabla współosiowego, niwelujące zakłócenia w torze wizji (zrywanie synchronizacji) wynikające z powstawania różnic potencjałów w instalacji kablowej szt. 40. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 35
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium, zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn.zm.), w wysokości: 3.500,- PLN (słownie: trzy tysiące pięćset PLN). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dopuszczeni są wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). W powyższym zakresie wykonawca winien spełniać warunki szczegółowe: Wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczecia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótssy - w tym okresie, trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością (minimum 50.000,-PLN) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległe płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. - oświadczenie wykonawcy, iż spełnia nw. warunki określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia, 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 3. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Wymagane dokumenty należy złożyćw formie oryginału lub kopii poświdczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy czym ośiadczenie z art. 22 ust. 1 należ złożyć w formie oryginału.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena końcowa brutto (%) 80 2. Okres gwarancji (%) 10 3. Czas dokonania naprawy (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 13:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 14:00, Warszawa, ul. Taneczna 67B.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





