Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Przysucha: dostawa odczynników i dzierżawę analizatorów oraz opracowanie i wdrożenie restrukturyzacji wraz z pełną komputeryzacją laboratorium SPZZOZ w Przysusze Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze, do kontaktów: Jarosław Bąk, Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 3833505, fax 048 3833504, e-mail: jarbak@spzzoz-przysucha.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Laboratorium w SPZZOZ w Przysusze, Maria Jurczak, ul. Partyzanów 8, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 3833500 w. 274. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników i dzierżawę analizatorów oraz opracowanie i wdrożenie restrukturyzacji wraz z pełną komputeryzacją laboratorium SPZZOZ w Przysusze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Laboratorium SPZZOZ w Przysusze ul. Partyzantów 8. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz dzierżawa aparatów; biochemicznego, immunochemicznego, hematologicznego, wirówki laboratoryjnej i witryny chłodniczej wraz z restrukturyzacją i pełną komputeryzacją laboratorium SPZZOZ w Przysusze przez okres 36 miesięcy od podpisania umowy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Dzierżawa analizatorów ; biochemicznego, immunochemicznego i hematologicznego oraz wirówki z witryną chłodniczą wraz z sukcesywnym zakupem odczynników -określone w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - 1. Wypełniony formularz ofertowy - - 2. Projekt restrukturyzacji laboratorium - 3. Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art 24.ust 1 i 2 Prawo zamówień publicznych aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zaleganiu z opłatą podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Wykaz tożsamych zamówień (oferowanego w ofercie asortymentu) realizowanych w ciągu ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - Oświadczenie, Że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 kwietnia 2004 (Dz. U. Nr 93 poz. 896), oraz Ustawy z dn. 06 września 2001 - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, Ustawy o wyrobach medycznych, Ustawy o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobach Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. 126 poz. 1382 z późn. zm.), oraz określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U. z 2004r. Nr 251 poz. 2515) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia, oraz innych znajdujących zastosowanie przepisów. - Powyższe dokumenty muszą być przedłożone w języku polskim. - Załączone dokumenty mogą być oryginałami lub kopiami oryginałów poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną po stronie Dostawcy do występowania w jego imieniu - zgodnie z rejestrem, lub przez osobę odpowiednio umocowaną (pełnomocnictwo) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich obowiązków, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2. Zapewnią serwis techniczny aparatów w okresie trwania umowy. 3. Spełniają wymogi określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24.ust 1 i 2 Prawo zamówień publicznych aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zaleganiu z opłatą podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Wykaz tożsamych zamówień (oferowanego w ofercie asortymentu) realizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - Oświadczenie, ze oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20 kwietnia 2004 (Dz. U. Nr 93 poz. 896), oraz Ustawy z dn. 06 września 2001 -Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, Ustawy o wyrobach medycznych, Ustawy o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobach Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. 126 poz. 1382 z późn. zm.), oraz określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U. z 2004r. Nr 251 poz. 2515) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia, oraz innych znajdujących zastosowanie przepisów. - Powyższe dokumenty muszą być przedłożone w języku polskim. Załączone dokumenty mogą być oryginałami lub kopiami oryginałów poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną po stronie Dostawcy do występowania w jego imieniu - zgodnie z rejestrem, lub przez osobę odpowiednio umocowaną (pełnomocnictwo)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Kompleksowość oferty (%) 10 3. Ocena restrukturyzacji (%) 20 4. Jakość aparatu (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 11:00, Sala Konferencyjna w SPZZOZ w Przysusze , 26-400 Przysucha, Al. Jana Pawła II 9A.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Biochemia. 1) Krótki opis: Dzierżawa analizatora biochemicznego z wirówką i witryną chłodniczą wraz z odczynnikami oraz opracowanie i wdrożenie restrukturyzacji wraz z komputeryzacją laboratorium SPZZOZ w Przysusze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 24.49.62.00, 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Kompleksowość oferty (%) 10 3. Ocena restrukturyzacji (%) 20 4. Jakość aparatu (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Immunochemia. 1) Krótki opis: Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z odczynnikami oraz opracowanie i wdrożenie restrukturyzacji wraz z komputeryzacją laboratorium SPZZOZ w Przysusze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 24.49.62.00, 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Kompleksowość oferty (%) 10 3. Ocena restrukturyzacji (%) 20 4. Jakość aparatu (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Hematologia. 1) Krótki opis: Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z odczynnikami oraz opracowanie i wdrożenie restrukturyzacji wraz z komputeryzacją laboratorium SPZZOZ w Przysusze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 24.49.62.00, 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Kompleksowość oferty (%) 10 3. Ocena restrukturyzacji (%) 20 4. Jakość aparatu (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Analityka. 1) Krótki opis: Dostawa odczynników oraz opracowanie i wdrożenie restrukturyzacji wraz z komputeryzacją laboratorium SPZZOZ w Przysusze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Kompleksowość oferty (%) 10 3. Ocena restrukturyzacji (%) 20 4. Jakość aparatu (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Odczynniki różne. 1) Krótki opis: Dostawa odczynników. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Kompleksowość oferty (%) 10 3. Ocena restrukturyzacji (%) 20 4. Jakość aparatu (%) 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3331W Dębiny - Plec - Brudnów od km 1+300 do km 4+170
- Zakup specjalistycznego wyposażenia ratowniczego oraz środków ochrony indywidualnej w ramach zadań z zakresu ochrony ludności i ochrony cywilnej dla JST
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstałego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego.
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





