Ogłoszenie z dnia 2007-05-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowy Sącz: dostawa oprogramowania dla Urzędu Miasta Nowego Sącza Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Nowy Sącz, do kontaktów: Wojciech Dobosz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, fax 018 443-78-63, e-mail: urzad@nowysacz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nowysacz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania dla Urzędu Miasta Nowego Sącza. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza: a)dostawa oprogramowania specjalistycznego dla BHP - Vademecum BHP; b)dostawa aktualizacji oprogramowania antywirusowego wraz z subskrypcją sygnatur; c)dostawa oprogramowania specjalistycznego - NormaPro 4.17 + Baza Cenowa INTERCENBUD + Buduj z Głową + abonament roczny. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia: 2 900.00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b)wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c)oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy. 2.DOKUMENT potwierdzający między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 12:00, Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, I piętro, pok. Nr 15.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla BHP. 1) Krótki opis: 1)Zamówienie obejmuje oprogramowanie Vademecum BHP lub inne równoważne o właściwościach jak poniżej: a)Program oceny ryzyka zawodowego dla co najmniej 50 stanowisk; b)Program: audit stanowisk pracy w tym audit p. poż; c)Program wypadki przy pracy wraz z kompletną dokumentacją powypadkową; d)Program szkolenia w zakresie BHP w tym propozycje programów szkolenia wstępnego, podstawowego, okresowego, instruktażu stanowiskowego; e)Program: dokumenty BHP(automatyczne tworzenie dokumentów BHP przy zatrudnieniu pracowników i ochronie ich pracy); f)Instrukcje stanowiskowe dla min. 150 stanowisk pracy; g)Program automatycznie sporządzający dokumenty BHP: spis alfabetyczny pracowników, przypominanie o terminach badań lekarskich i szkoleniach; h)Program z dokumentacją procedur kontrolnych wraz z ich dokumentowaniem. 2)Aktualizacja dwa razy na rok. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia 805.00 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa aktualizacji oprogramowania antywirusowego wraz z subskrypcją sygnatur. 1) Krótki opis: Na przedmiot zamówienia składa się dostawa uaktualnienia oprogramowania antywirusowego NOD32 dla 230 stacji roboczych o następujących wymaganiach: a)dla stacji roboczych: Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP Prof. SP2 pracującymi w domenie Windows; b)współpraca z komputerami klasy Celeron 300, 32MB RAM, umożliwiająca funkcjonowanie innych aplikacji; c)skanowanie antywirusowe wielowarstwowe; d)wbudowane mechanizmy heurystyczne, wykrywanie zupełnie nowych, nie znanych jeszcze wirusów; e)prawidłowa praca w środowisku z domeną Windows; f)Wsparcie dla Windows XP sp2 (Windows Security Center); g)PC (Windows, operacja w tle i poza użytkownikiem); h)jednolity mechanizm automatycznej aktualizacji - poza użytkownikiem, z wskazanego miejsca wewnątrz sieci wewnętrznej poprzez http (bez konieczności wychodzenia do internetu); i)codzienna aktualizacja baz (zalecana min. 2 razy na dzień); j)aktualizacja nie tylko baz, ale i oprogramowania; k)skanowanie poczty MS Outlook Express, MS Outlook, z załącznikami; l)skanowanie nośników; m)skanowanie zawartości pobieranych stron www (skrypty), skanowanie ruchu HTTP; n)możliwość zarządzania instalacjami z jednego miejsca np. Komputer administratora; o)możliwość umieszczenia aktualizacji oraz pliku konfiguracji na linuxowym serwerze www wewnątrz sieci; p)skrypt umożliwiający pobieranie aktualizacji z poziomu linuxa; q)raportowania e-mail lub do oddzielnego modułu zarządzania (dostarczonego w ramach tej dostawy); r)administrator KIT- zestaw narzędzi umożliwia: centralną instalację i kontrolę składników pakietu z dowolnego komputera, definiowanie terminarza i kolejności uruchamiania modułów programu, automatyczne pobieranie uaktualnień antywirusowych baz danych poprzez Internet i dystrybucję ich w sieci lokalnej, rozsyłanie powiadomień o atakach wirusów, przeglądanie raportów z pracy oprogramowania oraz sporządzanie raportów graficzno-statystycznych z wykrytych infekcji, kontrolowanie praw dostępu do zmiany konfiguracji programu, śledzenie czasu połączenia do centralnego serwera administracji, wersji oprogramowania, wersji systemu operacyjnego, adresu IP komputera, nazwy w sieci; s)w pełni automatyczna ochrona antywirusowa; t)ochrona przed makrowirusami, koniami trojańskimi, robakami, szkodliwymi aplikacjami; u)program powinien pracować w sposób niezauważalny dla użytkownika (minimalne obciążenie sytemu). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia 1495.00 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa oprogramowania NormaPro 4.17. 1) Krótki opis: W skład pakietu wchodzą: a)oprogramowanie specjalistyczne NormaPro 4.17 b)+ Baza Cenowa INTERCENBUD c)+ Buduj z Głową d)+ abonament roczny (dodatkowe stanowisko). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia 600.00 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z trzech cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.136.2025 Wykonanie robót (...) "Modernizacja łazienek (...) w budynku Ratusza w Nowym Sączu" w ramach zadania "Rewitalizacja centrum miasta poprzez modernizację budynku Ratusza w Nowym Sączu"
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)"
- Usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego zimowego doskonalenie umiejętności w zakresie ratownictwa górskiego dla grupy 25 studentów kierunku Ratownictwo medyczne 26.01.-30.01.26 r.
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2026 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć o charakterze wykładowo - warsztatowym z pierwszej pomocy przedmedycznej dla Uczestników Dziennego Domu Wsparcia w Nowym Sączu - ośrodka wsparcia.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





