To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego (nr sprawy UM-ZP-262-51/15)
Numer ogłoszenia: 274344 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112441 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4485200, faks 81 4485201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego (nr sprawy UM-ZP-262-51/15).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. 2.Przedmiot zamówienia określony został w 10 (słownie: dziesięciu) zadaniach (częściach) następująco: Zadanie nr 1 - Zestawy komputerowe (jednostka centralna - 115 sztuk; oprogramowanie biurowe - 115 sztuk; monitor LCD typ-A - 130 sztuk; monitor LCD typ-B - 15 sztuk); Zadanie nr 2 - Komputery przenośne (komputer przenośny - 45 sztuk; oprogramowanie biurowe - 45 sztuk); Zadanie nr 3 - Drukarki monochromatyczne (drukarki monochromatyczne - 17 sztuk); Zadanie nr 4 - Urządzenie wielofunkcyjne (urządzenie wielofunkcyjne - 12 sztuk); Zadanie nr 5 - Drukarka kolorowa laserowa (drukarka kolorowa laserowa - 2 sztuki); Zadanie nr 6 - Komputer przenośny (komputer przenośny - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka); Zadanie nr 7 - Stacja robocza (jednostka centralna - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka; monitor LCD typ-A - 1 sztuka); Zadanie nr 8 - Komputer All-in-one (komputer All-in-one - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka); Zadanie nr 9 - Terminale komputerowe (terminal komputerowy - 6 sztuk; monitor LCD-TYP-A - 6 sztuk; drukarki monochromatyczne - 6 sztuk); Zadanie nr 10 - Komputer przenośny (komputer przenośny - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wyspecyfikowany szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla poszczególnych zadań (części). 4.W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawartych 10 odrębnych umów, każda obejmująca odrębne zadanie (część). 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5 Komputery osobiste 30231300-0 Monitory ekranowe 30213100-6 Komputery przenośne 30232110-8 Drukarki laserowe. 6.Montaż sprzętu będzie obejmował m.in.: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie i przekazanie do użytku. 7.Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek podatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 8.Rozwiązania równoważne: 8.1.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.8.2.Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.8.3.Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).8.4.W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.8.5.Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zestawy komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC W. Kondratowicz-Kucewicz A. Zams Sp. J., Ul. Ochotnicza 6, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 408237,00
Oferta z najniższą ceną: 368113,50 / Oferta z najwyższą ceną: 480345,75
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Komputery przenośne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o. o., Ul. Boya Żeleńskiego 5b, Tarnów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109039,50
Oferta z najniższą ceną: 109039,50 / Oferta z najwyższą ceną: 168042,60
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Drukarki monochromatyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pomarex Andrzej Pomarański, Ul. Nadbystrzycka 11, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24471,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20178,15
Oferta z najniższą ceną: 18360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41610,90
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. Z o. o., Ul. Boya Żeleńskiego 5b, Tarnów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29520,00
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36162,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Drukarka kolorowa laserowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. Z o. o., Ul. Muszkieterów 15, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5532,54
Oferta z najniższą ceną: 5532,54 / Oferta z najwyższą ceną: 7700,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Komputer przenośny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. Z o. o., Ul. Boya Żeleńskiego 5b, Tarnów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6578,04
Oferta z najniższą ceną: 6578,04 / Oferta z najwyższą ceną: 7134,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Stacja robocza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC W. Kondratowicz-Kucewicz A. Zams Sp. J., Ul. Ochotnicza 6, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6396,00
Oferta z najniższą ceną: 6396,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6396,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Komputer All-in-one
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC W. Kondratowicz-Kucewicz A. Zams Sp. J., Ul. Ochotnicza 6, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3936,00
Oferta z najniższą ceną: 3936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3936,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Terminale komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pomarex Andrzej Pomarański, Ul. Nadbystrzycka 11, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18597,60
Oferta z najniższą ceną: 15828,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18597,60
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: Komputer przenośny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RESET-PC WOJCIECH KONDRATOWICZ-KUCEWICZ I ADAM ZAMS SPÓŁKA JAWNA
- RESET-PC W. Kondratowicz-Kucewicz A. Zams Sp. J., Ul. Ochotnicza 6, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6432,90
Oferta z najniższą ceną: 6432,90 / Oferta z najwyższą ceną: 6439,05
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.