eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont budynku socjalnego w Archiwum Rdzeni w Szurpiłach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Warszawa: Remont budynku socjalnego w Archiwum Rdzeni w Szurpiłach
Numer ogłoszenia: 274334 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, faks 022 8498085, 8495027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku socjalnego w Archiwum Rdzeni w Szurpiłach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontu kapitalnego w budynku socjalnym Zamawiającego położonego w Archiwum Rdzeni Wiertniczych w Szurpiłach k. Suwałk 16-404 Jeleniewo, powiat Suwałki, woj. podlaskie, polegających na: 1) Wykonaniu robót ogólnobudowlanych, 2) Wymianie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, 3) Wymianie instalacji elektrycznej. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają: 1) Przedmiary robót: - Przedmiar nr 1: Przedmiar robót - -kosztorys ofertowy: Remont budynku socjalnego, - Przedmiar nr 2: Remont instalacji elektrycznej, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - STWiOR nr 1: Roboty ogólnobudowlane, instalacja wod-kan i C.O, - STWiOR nr 2: instalacje elektryczne. 3) Istotne postanowienia umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1. posiadać aktualną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Potencjał techniczny Mieć do dyspozycji w pełni sprawne urządzenia i narzędzia umożliwiające wykonanie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2.2. Doświadczenie zawodowe (zał. Nr 3) Wykazać wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wykazania co najmniej jednej roboty polegającej na remoncie budynku o wartości minimum 80 % ceny ofertowej netto. Z załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie musi wynikać, że dotyczą robót wymienionych w załączniku nr 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2.3. Potencjał kadrowy (zał. nr 4) Mieć w dyspozycji osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Wymagane jest wykazanie osób posiadających kwalifikacje: 1) kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych, 3) osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Do oferty należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego ważnych na dzień składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek może spełniać jeden z Wykonawców. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej instrukcji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokument Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez co najmniej jednego Wykonawcę. 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w części IV ppunkt 2.3. na załączniku nr 4 do niniejszej Instrukcji. 5. Aktualną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi [na podstawie art. 17 ust.1 pkt.1 Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r.], wydaną przez organ właściwy dla miejsca wytwarzania odpadów niebezpiecznych -zawierających azbest. 6. Wykaz robót zgodnie z warunkiem określonym w części IV ppunkt 2.2. Instrukcji na załączniku nr 3 do niniejszej Instrukcji. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w nim roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-975 Warszawa, ul. Rakowiecka 4, budynek A, pokój nr 231.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 12:00, miejsce: 00-975 Warszawa, ul. Rakowiecka 4, Kancelaria Główna, pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.09.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.