Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Łódź: USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY
Numer ogłoszenia: 274243 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Żubardź" , ul. Tybury 7, 91-043 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6121237, 6121238, fax. 042 6121236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anzubardz.wikom.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.anzubardz.wikom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY FIZYCZNEJ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH (11 POMIESZCZEŃ + KORYTARZ + WC) PRZY UL. ODOLANOWSKIEJ 46 W ŁODZI , MONITORING POMIESZCZEŃ BIUROWYCH (9 POMIESZCZEŃ + KORYTARZ + 2 POMIESZCZENIA WC) PRZY ULICY TYBURY 7 W ŁODZI ORAZ KONWOJOWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH I PRZEDMIOTÓW WARTOŚCIOWYCH.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy spełniający kryteria określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. z późniejszymi zmianami) tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania ww działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, b) dysponują niezbędnym sprzętem w ilości koniecznej do sprawnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia, c) posiadają polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, d) posiadają aktualne zaświadczenia z ZUS lub KRUS oraz z właściwego miejscowo Urzędu Skarbowego, e) posiadają umowę spółki w przypadku gdy taka występuje..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów oraz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Dokumenty, które należy załączyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, - oświadczenia zgodne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. z późniejszymi zmianami) stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej (Siwz) - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające nie zaleganie z płatnością podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - koncesja na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia i konwojowania wartości pieniężnych i przedmiotów wartościowych, - umowa spółki jeżeli taka występuje, - referencje (co najmniej 2 szt.) z roku 2008. Wszystkie załączone do oferty kserokopie żądanych dokumentów muszą zostać poświadczone podpisem i pieczęcią przez osobę(osoby uprawnione do występowania w imieniu oferenta z adnotacją )za zgodność z oryginałem). Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do której oferent zastrzega sobie, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania muszą być opatrzone klauzulą )Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U nr 47 poz. 211 z 2003r. z późniejszymi zmianami)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ANZUBARDZ.WIKOM.PL.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty Żubardź,
w pokoju nr 3 przy ul. Odolanowskiej 46 w Łodzi.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty Żubardź, 91-043 Łódź ul.ODOLANOWSKA 46 - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Ochrona mienia i osób w siedzibie MOW NFZ przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie oraz w Delegaturze MOW NFZ w Radomiu przy ul. Piastowskiej 4
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiębiorstwie Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - Zakład Przetwarzania i Zakład Składowania Odpadów w Kobiernikach k/Płocka.
- Ochrona fizyczna oczyszczalni ścieków w Świniarach Nowych
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





