eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekOdwodnienie i likwidacja skutków zawilgocenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Olsztynek: Odwodnienie i likwidacja skutków zawilgocenia
Numer ogłoszenia: 274122 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225910 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Zacisze", ul. Park 5, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5195020, 5195022, faks 089 5191070.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorzadu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odwodnienie i likwidacja skutków zawilgocenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi załączniki do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sporządzenia i przekazania przed podpisaniem umowy- planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 2) prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi normami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę jeżeli obowiązuje oraz poleceniami inspektora nadzoru, pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i przeciwpożarowych dla tego rodzaju robót; 3) wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń powstałych z winy wykonawcy; 4) zapewnienia kierownika budowy, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane, który zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji budowy; 5) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.04.92.881 z późn. zm.). Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane w standardzie i zgodnie z obowiązującymi normami. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów, użyte w dokumentacji technicznej, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych; 6) pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej zużytej podczas wykonywania robót; 7) przeprowadzenia wymaganych prób i badań; 8) przygotowania i dostarczenia dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania; 9) udzielenia instruktażu w zakresie obsługi, dostarczenia instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń, wytycznych do serwisowania; 10) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienia kosztów z tym związanych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DARBUD Tomasz Frenszkowski Dariusz Jarmołowicz, ul Diamentowa 7, 10-698 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 755660,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 622643,10

  • Oferta z najniższą ceną: 622643,00 / Oferta z najwyższą ceną: 835814,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.