Ogłoszenie z dnia 2005-06-10
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Łódź: przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie "Fakturowanie komputerowe z obsługą kas fiskalnych"
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy nr 2 w Łodzi, do kontaktów: Marek Skrobacz, ul. Kilińskiego 102/102a, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768027, fax 042 6768004, e-mail: organizacyjny@pup2.internetdsl.pl, www.pup2.lodz.pl. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 56 poz. 12650 z 22.03.2005 Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 71414,45 EUR
II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. 2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie "Fakturowanie komputerowe z obsługą kas fiskalnych". 5) Krótki opis: Szkolenie przeznaczone jest dla 40 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do pracy w handlu hurtowym i detalicznym.
III.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIUM "FILAR", ul. Piotrkowska 5, 90-406 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6305021, fax 042 6305021, e-mail: sekretariat@studiumfilar.pl, www.studiumfilar.pl. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 39 600,00 Oferta z najniższą ceną: 36 960,00 / oferta z najwyższą ceną: 39 600,00 Waluta: PLN
IV.1) Data udzielenia zamówienia: 24.05.2005 2) Liczba otrzymanych ofert: 3 3) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń
- Kompleksowa organizacja wyjazdu szkoleniowego pracowników WFOŚiGW we Wrocławiu
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.