eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskOpracowanie projektów budowlanych i wykonawczychPrzebudowa ulicy Kaprów i ulicy Asnyka w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Gdańsk: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych: Przebudowa ulicy Kaprów i ulicy Asnyka w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 274076 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych: Przebudowa ulicy Kaprów i ulicy Asnyka w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych: Przebudowa ulicy Kaprów i ulicy Asnyka w Gdańsku 2.. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej - projektów budowlanych i wykonawczych na: przebudowę infrastruktury drogowej ulicy Kaprów (na całej długości ok. 440 m od ul. Obrońców Westerplatte do ul. Wita Stwosza) i ulicy Asnyka (długość ok. 210 m), przebudowę odwodnienia, oświetlenia ulicznego oraz przebudowę infrastruktury podziemnej. Celem zamierzenia jest poprawa stanu technicznego w/w ulic oraz dostosowanie układu komunikacyjnego do historycznego charakteru tej części miasta. Zakres obszaru objętego opracowaniem podany jest na planie sytuacyjnym - stanowi załącznik SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania ( a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej dwóch projektów budowlanych i wykonawczych na budowę lub przebudowę dróg, w tym jednym na terenie objętym ochrona konserwatorską. 2. Do realizacji przedmiotu zamówienia wskaże projektanta wiodącego branży drogowej posiadającego uprawnienia w zakresie projektowania dróg bez ograniczeń, który wykonał nie mniej niż 2 projekty budowlane i wykonawcze na budowę lub przebudowę dróg w tym jeden na terenie objętym ochroną konserwatorską. 3. Do realizacji zamówienia wskaże wiodących projektantów branż: sanitarnej oraz energetycznej ze stosownymi uprawnieniami. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. 5. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania ( a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej dwóch projektów budowlanych i wykonawczych na budowę lub przebudowę dróg, w tym jednego na terenie objętym ochrona konserwatorską. - wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ oraz potwierdzenie realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami z których wyraźnie wynika, że zostały wykonane należycie. 4. Wskazanie do realizacji zamówienia projektanta wiodącego branży drogowej posiadającego uprawnienia w zakresie projektowania dróg bez ograniczeń, który wykonał nie mniej niż 2 projekty budowlane i wykonawcze na budowę lub przebudowę dróg w tym jeden na terenie objętym ochroną konserwatorską. Spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wskazanie osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia i doświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 1c SIWZ i załączenie kopii uprawnień. 5. Wskazanie do realizacji zamówienia wiodących projektantów branż: sanitarnej oraz energetycznej ze stosownymi uprawnieniami. Spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wskazanie osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 1d SIWZ i załączenie kopii uprawnień..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek można odebrać w Zarządzie Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, kancelaria, bud. A, pok.2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, sekretariat, pok. 25, bud. B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.