Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Pszczyna: dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 274056 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe , ul. Brama Wybrańców 1, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2103037, faks 032 4490333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa energii elektrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowe zużycie energii elektrycznej przez zamawiającego w kWh w ciągu 12 miesięcy na poszczególnych punktach poboru wynosi: obiekt - Taryfa C-21 zużycie energii za 12 miesięcy to 100 341 kWh obiekty - Taryfa C-11 zużycie energii za 12 miesięcy to 70 657 kWh.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie w art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 oraz w specyfikacji tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń przez wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisane przez wykonawcę - zał. nr 3 do SIWZ (wzór); 7) koncesja w zakresie sprzedaży energii elektrycznej; 8) jeżeli wykonawca pochodzi z kraju lub ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokumenty lub oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego wystawione w kraju jego pochodzenia lub, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-pszczyna.pl (zakładka BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 10.09.2009.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego do Centrum Usług Wspólnych w Bierutowie oraz Szkoły Podstawowej w Zbytowej w 2026 roku
- Dostawa i odbiór energii elektrycznej dla Geotermii Poddębice na okres od 01.02.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup energii elektrycznej dla Gminy Leżajsk Jednostek Organizacyjnych Gminy Leżajsk oraz klubów sportowych na potrzeby eksploatacji budynków lokali obiektów użytkowych zasilania oświetlenia drogowego
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) energii elektrycznej do Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie oraz jej jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Różance
- urządzenia komputerowe.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





