eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPostepowanie o udzielenie zamowienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu informatycznego



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Zielona Góra: Postepowanie o udzielenie zamowienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 273872 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Stefana Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, faks 0-68 456-08-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postepowanie o udzielenie zamowienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postepowanie o udzielenie zamowienia publicznego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu informatycznego: Pakiet I - Sprzęt peryferyjny: skanery przenośne (2 szt.), drukarki przenośne (6 szt.), drukarki kolorowe laserowe (2 szt.) Pakiet II - Zestawy klawiatura i mysz (20 kpl.) sprzęt fabrycznie nowy o parametrach nie gorszych niż określone w załączniku nr 2a, 2b, do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 38.52.00.00-6, 30.23.74.60-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.50-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy i wykazu realizacji dostaw o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, na potwierdzenie oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazał się należytym wykonaniem: Dla części Pakiet I - co najmniej dwie dostawy polegające na wykonaniu dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każda. Dla części Pakiet II: - co najmniej jedna dostawa polegająca na wykonaniu dostawy sprzętu komputerowego/informatycznego. UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednego dokumentu dla więcej niż jednej części zamówienia, pod warunkiem, że będzie z niego jednoznacznie wynikać, których części zamówienia dotyczy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    wypełnione arkusze wyceny tzn. Wykonawca obowiązany jest wskazać parametry techniczne produktów przewidzianych do dostawy przez zamieszczenie opisu tych elementów w Arkuszu lub załączenie odpowiednich opisów bądź kart katalogowych produktów z charakterystyką produktu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 92
    • 2 - Gwarancja - 4
    • 3 - Termin wykonania - 4

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.zgora.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Adres: 65-084 Zielona Góra ul. Stefana Batorego 18.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze, Adres: 65-084 Zielona Góra, ul. Stefana Batorego 18.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane będzie w ramach projektu o roboczym tytule Wsparcie stanowiska pracy pracowników Instytucji Audytowej - w perspektywie POPT 2014-2020.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt peryferyjny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt peryferyjny: skanery przenośne (2 szt.), drukarki przenośne (6 szt.), drukarki kolorowe laserowe (2 szt.),.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00-6, 30.23.21.50-0, 30.23.21.10-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 92
      • 2. Gwarancja - 4
      • 3. Termin wykonania zamówienia - 4

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zestawy klawiatura i mysz.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy klawiatura i mysz (20 kpl.).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.60-1, 30.21.31.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 92
      • 2. Gwarancja - 4
      • 3. Termin wykonania zamówienia - 4

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.