Ogłoszenie z dnia 2005-06-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: czyszczenie obiektów mostowych z graffiti i plakatów
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Witold Bujnik tel. 0-22 811-60-44, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria, pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6200608, fax 022 6200608, www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6200608, fax 022 6200608, www.zdm.waw.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: czyszczenie obiektów mostowych z graffiti i plakatów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: czyszczenie obiektów mostowych z graffiti i plakatów - mosty, wiadukty, estakady, kładki dla pieszych i przejścia podziemne na teranie Warszawy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.74.00.00 - Różne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: czyszczenie obiektów mostowych z graffiti i plakatów - mosty, wiadukty, estakady, kładki dla pieszych i przejścia podziemne na teranie Warszawy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;
III.1) Wymagane wadium: 10.200,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) płynność bieżącą (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (Xpb > bądź = 1). b) posiadane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na wartość co najmniej: 450 000,00 zł. (czterysta pięćdziesiąt złotych) Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt. 1.1.a) spełnia każdy z Wykonawców, 2) warunek określony w pkt. 1.1.b) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp./Stanowisko /Wymagana liczba osób/Doświadczenie jako kierownik podobnych robót lub z-ca kierownika 1.Kierownik robót mostowych/1 osoba/5 lat W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik Budowy i Kierownicy Robót winni posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione powyżej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.2. 1.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, zrealizował zamówienie o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest renowacji powierzchni lub czyszczenie na obiektach mostowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.3. Przy łącznym spełnieniu tego warunku wymagane jest wykazanie przez każdego z Wykonawców (członków konsorcjum) wykonania co najmniej jednego zamówienia, obejmującego swoim zakresem wykonanie oznakowania poziomego nawierzchni drogowej. Status prawny - wymagane dokumenty 1. dowód wpłacenia wadium; 2. oświadczenie o treści określonej w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagana w przypadku składania ofert przez podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pd groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 197 poz. 1661 z póżn. zm.); Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2. informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w warunkach szczegółowych --wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 2. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby i podmioty te, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.07.2005, cena - 30,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2005, godzina 12:30, ZDM, ul. Chmielna 120 - sala konferencyjna - III piętro.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin w 2026 roku
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2026r.
- Usługi utrzymania czystości (sprzątania) w 2026 roku powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





