eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Usługa w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania poczęstunku w trakcie spotkań realizowanych w ramach projektu pn.Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Szczytno: Usługa w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania poczęstunku w trakcie spotkań realizowanych w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim
Numer ogłoszenia: 273755 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239907 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 25 92, faks 89 624 25 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania poczęstunku w trakcie spotkań realizowanych w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zakupu i dostawy artykułów spożywczych niezbędnych do przygotowania poczęstunku w trakcie spotkań realizowanych w ramach projektu pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Projekt realizowany jest dla 36 placówek (szkół i przedszkoli) na terenie Powiatu Szczycieńskiego. Zakup i dostawa artykułów spożywczych następować będzie sukcesywnie w ramach potrzeb Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej. Terminy dostaw uzgadniane będą telefonicznie na 7 dni przez terminem dostawy. Termin realizacji dostaw przez okres od listopada 2013 r do 30.06.2015 r. Miejsce dostaw: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Szczytnie; ul. Lanca 10; 12 - 100 Szczytno Projekt pn.: Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim realizowany jest dla 36 placówek /szkół i przedszkoli/ na terenie Powiatu Szczycieńskiego i odbędzie się 668 spotkań. Artykuły spożywcze /dobre gatunkowo/ niezbędne do przygotowania jednego poczęstunku w trakcie spotkania: 1. Kawa mielona 250 g. - 668,0 szt. 2. Kawa rozpuszczalna 250 g. - 668,0 szt. 3. Cukier 1 kg. - 668,0 szt. 4. Śmietanka jednorazowa do kawy /10 szt. w jednym opakowaniu/ - 3.340,0 szt. 5. Ciastka MIX /min. 3 rodzaje - słodkie/ - 1 opakowanie = 1 kg.-668,0 opakowań 6. Ciastka /1 rodzaj - słone/ 0,5 kg - 1 opakowanie - 668,0 opakowań 7. Serwetki /100 szt. - 1 opakowanie/ - 668,0 opakowań 8. Woda niegazowana - 0,5 l - 6.680,0 szt. 9. Woda gazowana - 0,5 l - 6.680,0 szt. 10. Herbata ekspresowa /50 szt. - 1 opakowanie/ - 334,0 opakowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAKROM sp. j.; D.i J. Romejko, ul. Suwalska 25, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86894,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69765,92

  • Oferta z najniższą ceną: 69765,92 / Oferta z najwyższą ceną: 82324,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.