Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Gliwice: Sprzęt i licencje oprogramowań komputerowych ZP-204/2008
Numer ogłoszenia: 273721 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Mechanizacji Górnictwa "KOMAG" Jednostka Badawczo-Rozwojowa , ul. Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice, woj. śląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt i licencje oprogramowań komputerowych ZP-204/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą sprzętu i licencji oprogramowania komputerowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.72.30 - Pamięci 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania 48.96.00.00 - Pakiety oprogramowania do sterowników systemowych 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi (posiadającymi wymagane i udokumentowane uprawnienia) do wykonania zamówienia, 5. w celu potwierdzenia ww uprawnień oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Wykonawca składa OŚWIADCZENIE O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU stanowiące załącznik nr III.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą ofertę na drukach stanowiących zał. nr II i IIa do niniejszej SIWZ do której dołączą: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jedynie polisę lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia. 3. deklaracje zgodności CE na zaoferowany sprzęt (Zamawiający dopuszcza je w j. angielskim), 4. dodatkowo dołączą do składanych ofert, następujące certyfikaty i standardy w przypadku dostaw wymienionych w: Nr części, Nazwa dokumentu Części I: -Certyfikat ISO9001:2000 oraz ISO 14001 dla producenta sprzętu, -Wydruk ze strony Microsoft WHCL certyfikat Microsoft potwierdzający, że oferowane modele sprzętu poprawnie współpracują z zainstalowanym systemem operacyjnym -Oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu głośności jednostki centralnej max. 26dB (wg normy ISO 9296 w trybie IDLE) Część II: -Certyfikat ISO9001:2000 oraz ISO 14001 dla producenta sprzętu, -Wydruk ze strony Microsoft WHCL certyfikat Microsoft potwierdzający, że oferowane modele sprzętu poprawnie współpracują z zainstalowanym systemem operacyjnym -Oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu głośności max. 26 dB. (wg normy ISO 9296 w trybie IDLE) Część VIII: -Dokument potwierdzający posiadanie akredytacji mechanicznej wydanej przez firmę Autodesk. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej kwocie oferty, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Zastrzega się, że pełnomocnictwo (wymagane, o ile reprezentacja nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów w oparciu o kryterium spełnia nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Mechanizacji Górnictwa KOMAG JBR 44-101 Gliwice ul. Pszczyńska 37.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Mechanizacji Górnictwa KOMAG JBR 44-101 Gliwice ul. Pszczyńska 37.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer CAD, Komputer biurowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebooki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebooki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitory LCD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD 19, 22.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pamięci masowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięci masowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.30-0, 32.42.00.00-3, 32.42.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Program MS Office.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program MS Office 2007 OLP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Program STEP 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do tworzenia i analizy oprogramowania zaimplementowanego w sterownikach PLC: STEP 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.96.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Program Compact Control Builder AC 800M.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie do tworzenia i analizy oprogramowania zaimplementowanego w sterownikach PLC: Compact Control Builder AC 800 M.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.96.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Programy: Autodesk Inventor Simulation, Autodesk Inventor Routed, AutoCAD Mechanical.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Program (wersja sieciowa) wraz z subskrypcją: Autodesk Inventor Simulation Suite 2009 PL crossgrade z AIS 10 PL NLM - Program (wersja sieciowa) wraz z subskrypcją: Autodesk Inventor Routed Systems Suite 2009 PL crossgrade z AIS 10 PL NLM - Program (wersja sieciowa) wraz z subskrypcją: AutoCAD Mechanical 2009 PL upgrade z AM 2006 PL NLM.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Roczna subskrypcja pakietu Main Office.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roczna subskrypcja pakietu Main Office dla urządzenia Juniper SSG140.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa wiaty przy palenisku nad stawem Szachta w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- 22-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego - powtórka
- 23-P-25 Dostawa leków
- 4WOG.1200.2712.31.2025 Zakup leków i medycznych środków materiałowych w podziale na 3 części
- ZP/G/31/25 Dostawę drutu Ag900 fi 1,72 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm Krążki o łącznej masie: 9 kg
- Usługi pralnicze na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- TP.D.DI.35.25 Zakup z dostawą 170 szt. zestawów komputerowych mini PC, monitorów, klawiatur, myszy, czytników kart inteligentnych"
- Zakup sprzętu komputerowego, serwerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa urządzeń sieciowych, okablowania i akcesoriów sieciowych
- Zakup i dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.