eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-87/2012)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Warszawa: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-87/2012)
Numer ogłoszenia: 273678 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.bip-e.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-87/2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie podzielono na 6 pakietów: 1.1. pakiet 1: Kamera artroskopowa wraz z optyką 1.2. pakiet 2: Elementy uzupełniające do stołu MAQUET 1.3. pakiet 3: Doposażenie kamery artroskopowej Full HD 1.4. pakiet 4: Monitor hemodynamiczny 1.5. pakiet 5: Monitory do aparatów USG 1.6. pakiet 6: Detektory tętna płodu 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę pakietów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku Nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3, 33.19.70.00-7, 30.23.13.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 7.1.1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 7.1.1 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 7.1.1 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 7.1.1 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 7.1.1 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz.U. Nr 107 poz. 679) deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi, adekwatna do klasy oferowanego wyrobu medycznego - z podaniem numeru pakietu, pozycji, którego dotyczy. Powyższe dotyczy pakietów o nr 1, 2, 4-6. 1.1. materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. materiały dotyczące oferowanego produktu - z zaznaczeniem numeru pakietu, pozycji, którego dotyczy (pakiety 1,2, 4-6). 2. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087, z późn. zm.) - dotyczy pakietu 3. 2.1. specyfikacja techniczna (materiały informacyjne producenta, ulotki itp.) oferowanego sprzętu, z wyróżnieniem zaznaczeniem cech, poświadczających spełnianie wymagań zamawiającego (pakiet 3). 3. wypełniony formularz oceny spełnienia parametrów technicznych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ (dotyczy pakietów o nr 1, 3 i 4).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Powyższy dokument jest pożądany w celu weryfikacji ważności złożonej oferty. 1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa równoważny dokument, na podstawie którego Zamawiający będzie miał możliwość stwierdzenia ważności oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1. Każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 oraz 9.1. SIWZ. Pozostałe dokumenty o których mowa w punktach 7.1.1; 8 SIWZ, będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 kodeksu cywilnego. 2.2. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 2.3. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji (wyrażony w miesiącach) - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.bip-e.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ, Dział Zamówień Publicznych, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, Pawilon H, pokój 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Bielański im. ks. Jerzego Popiełuszki SP ZOZ, Dział Zamówień Publicznych, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, Pawilon H, pokój 106..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kamera artroskopowa wraz z optyką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoskopowa kamera wysokiej rozdzielczości wraz z optyką.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji (wyrażony w miesiącach) - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elementy uzupełniające do stołu MAQUET.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycjoner, poduszka, podgłówek, urządzenie wyciągowe do kości piszczelowych, płyta do operacji kości ramienia, podpora pod rękę lub nogę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji (wyrażony w miesiącach) - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doposażenie kamery artroskopowej Full HD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD, nagrywarka DVD z dyskiem HDD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji (wyrażony w miesiącach) - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitor hemodynamiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia, załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji (wyrażony w miesiącach) - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Monitory do aparatów USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji (wyrażony w miesiącach) - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Detektory tętna płodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Detektor tętna płodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji (wyrażony w miesiącach) - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.