To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-18
Krzykosy: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 273672 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144035 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, woj. wielkopolskie, tel. 61 2851514, faks 61 2851592.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.4/ Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP /forma bezimienna i imienna/, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Gmina Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, NIP: 7861680454 REGON: 631258218 2.Biblioteka Publiczna Gminy Krzykosy, ul. Główna 27, 63-024 Krzykosy NIP: 7861540575 REGON: 000979484 Oddziały: Filia Biblioteczna w Sulęcinku, ul. Szkolna 24, 63-023 Sulęcinek, Filia Biblioteczna w Solcu, ul. Kościelna 8, 63-023 Sulęcinek, Filia Biblioteczna w Pięczkowo, ul. Szkolna 17, 63-025 Witowo, 3.Gminny Ośrodek Kultury, ul. Główna 27, 63-024 Krzykosy, NIP: 7861543562 REGON: 630576407 4.Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Krzykosy, ul. Główna 37, 63-024 Krzykosy, NIP: 7861575993 REGON: 632003101 5.Jednostki OSP I część zamówienia: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia. II część zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne /OC, NNW, AC/. III część zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP /forma imienna/, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP /forma bezimienna/.. II.1.5/ przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: - Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających - W przypadku wzrostu majątku w okresie trwania umowy, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek, nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielanej ochrony, wg systemu pro rata temporis..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ INTER POLSKA S A ODDZIAŁ POZNAŃ
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ INTER POLSKA S A ODDZIAŁ POZNAŃ
- Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A. Oddział w Poznaniu, Al. Niepodległości 2, 61-874 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55798,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48874,90
Oferta z najniższą ceną: 48874,90 / Oferta z najwyższą ceną: 71321,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Ubezpieczenia komunikacyjne /OC, NNW, AC/.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONCORDIA POLSKA Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Przedstawicielstwo Łódź, Północna 27/29, 91-420 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16666,00
Oferta z najniższą ceną: 16666,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28629,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP /forma imienna/, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP /forma bezimienna/..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONCORDIA POLSKA Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Przedstawicielstwo Łódź, Północna 27/29, 91-420 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9705,00
Oferta z najniższą ceną: 9705,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22350,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja trzech pięciodniowych wyjazdów studyjnych (Czechy, Dania i Litwa) dla 35 osób (uczniów szkoły średniej, nauczycieli i ekspertów branży rybackiej)."
- Usługa ubezpieczenia floty pojazdów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Ubezpieczenie dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" (zdrowotne, podróży, NNW/OC).
- ŚWIADCZENIE USŁUGI UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Kompleksowa organizacja Polsko-Japońskiego Forum Inwestycyjnego w Japonii
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.