Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Otwock: roboty budowlane, dla których istnieją projekty: sieć wodociągowa i kanalizacyjna - Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/013 System wodno-kanalizacyjny w Otwocku. KONTRAKT NR: 2004/PL/16/C/PE/013-K1/SWiK
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Otwock, do kontaktów: w zakresie merytorycznym - Pan Robert Pytka, e-mail: rpytka@otwock.pl w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Pan Jacek Klimkowski, e-mail: zamowienia@otwock.pl, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, fax 022 7794225, e-mail: umotwock@otwock.pl, www.otwock.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane, dla których istnieją projekty: sieć wodociągowa i kanalizacyjna - Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/013 System wodno-kanalizacyjny w Otwocku. KONTRAKT NR: 2004/PL/16/C/PE/013-K1/SWiK. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie sieci wodociągowej długości ok. 515m wraz z przyłączami oraz sieci kanalizacji sanitarnej długości ok. 7 200m wraz z przyłączami zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - czerwona książka. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto OTWOCK. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia został przedstawiony w sekcji II (przedmiot zamówienia) pkt. 1.3 (Opis przedmiotu zamówienia). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2007 plus 12 miesięcy Okresu Zgłaszania Wad
III.1) Wymagane wadium: Wadium - 72 000 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - dla Kierownika Budowy, wymienionego w punkcie 1.3)c)ii) niniejszego ogłoszenia, - dowód przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z potwierdzeniem posiadania polisy OC dla działalności zawodowej dla Kierownika Budowy; - w przypadku osób będących obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w celu udokumentowania posiadania wymaganych uprawnień przez takiego Kierownika Budowy, należy przedstawić decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych, o której mowa w art. 12a ust. 2 ustawy - Prawo budowlane, wydawaną przez właściwy organ samorządu zawodowego. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne]; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 60 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 5 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW, c) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: i) Przedstawiciel Wykonawcy niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako kierownik projektu (lub równoważne stanowisko takie jak: Kierownik Zespołu Inżyniera, Inżynier Rezydent, Przedstawiciel Zamawiającego itp.), - wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu jednej inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC o wartości robót min 1 mln PLN. ii) Kierownik Budowy (w rozumieniu Prawa Budowlanego) niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - posiadać co najmniej 10 lat doświadczenia w robotach z zakresu inżynierii sanitarnej, - co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy, - wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu przynajmniej jednej inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW oraz informacje o osobie potwierdzające spełnienie powyższych warunków wg załącznika nr 7; d) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających datę składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej/sieci kanalizacji sanitarnej o wartości brutto robót w ramach każdej z umów co najmniej 4 000 000 PLN (w przypadku konieczności przeliczenia wartości robót z innej waluty należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do IDW oraz dokumenty wystawione przez Inwestora/Zamawiającego, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął średni roczny przychód w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, co najmniej 4 000 000 PLN (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychody ze sprzedaży i zrównane z nimi). W przypadku Wykonawców zagranicznych do obliczenia średniego rocznego przychodu Wykonawca przyjmie średni kurs NBP na ostatni dzień danego roku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić streszczenie informacji finansowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN (w przypadku konieczności przeliczenia wartości robót z innej waluty należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 000 000 PLN (w przypadku konieczności przeliczenia wartości robót z innej waluty należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; 5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), 1.2).b) i 1.2).c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), 1.2).a), 1.2).b) i 1.2).c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.07.2006, cena - Wersja pisemna (wiążąca dla Wykonawców) - Części I IV SIWZ Cena 750,00 brutto Waluta PLN Wersja pisemna obejmuje również Część III (Dokumentacja Projektowa) w formie elektronicznej Wersja elektroniczna (alternatywnie udostępniana wykonawcom):istnieje możliwość otrzymania SIWZ w wersji pisemnej Część I, II, IV SIWZ + wersja elektroniczna Część III (Dokumentacja Projektowa) SIWZ: Cena 120,00 brutto Waluta PLN UWAGA: W przypadku rozbieżności pomiędzy wersją papierową części III i IV SIWZ, a wersją elektroniczną wiążąca jest wersja papierowa. Warunki i sposób płatności: płatność gotówkowa lub za pobraniem pocztowym, Przelew na konto numer 27 1060 0076 0000 4018 7000 6567 wraz z dopiskiem: opłata za SIWZ - zamówienie nr 2004/PL/16/C/PE/013 K1/SWiK 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.07.2006, godzina 12:00, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta Otwock, ul. Armii Krajowej 5, Budynek C, pokój nr 7.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Funduszu Spójności Nr 2004/PL/16/C/PE/013-01 - SYSTEM WODNO-KANALIZACYJNY W OTWOCKU. 2) Data wysłania ogłoszenia: 18.05.2006.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Odbiór i archiwizacja, przechowywanie 1600 mb dokumentacji medycznej, osobowej, księgowej należącej do Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Otwocku
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku
- Dostawa dwóch okien diamentowych do wyprowadzenia wiązki THz z komory lasera FEL
- "Dostawa urządzeń chłodniczych oraz wagi z drukarką w podziale na części"
- Świadczenie usług całodziennego żywienia w formie cateringu dla pacjentów SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Otwocku
- Usługi dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku w ramach projektu pn. "Rozwój dziennych form usług opiekuńczych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie powiatu otwockiego"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaty garażowej nr 1 dla Branżowego Centrum Umiejętności
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mała Wieś, Gmina Raciąż - Etap V.
- Budowa dojazdu pożarowego nr 27 na terenie Nadleśnictwa Człopa - Etap I
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz inne roboty remontowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.