To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Nowy Targ: Organizacja wyjazdu rodzinnego mającego na celu integrację rodzin uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ
Numer ogłoszenia: 273488 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132075 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 8, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 18 266 25 93, faks 18 266 25 93.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdu rodzinnego mającego na celu integrację rodzin uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przeprowadzenie i zorganizowanie wyjazdu integracyjnego mającego na celu integrację rodzin poprzez trening kompetencji wychowawczych, według planu: - 1 dzień - wyjazd w godzinach południowych z Nowego Targu do miejsca pobytu, - 2, 3, 4 dzień - pobyt połączony z realizacją zajęć, - 5 dzień - po śniadaniu powrót do Nowego Targu. 3. Wykonawca zapewni transport (autokar, bus itp.) wszystkich uczestników z Nowego Targu do miejsca realizacji usługi i z powrotem wraz z ubezpieczeniem uczestników w czasie przewozu i pobytu. 4. Miejscem zakwaterowania ma być ośrodek, pensjonat itp. położony w odległości drogowej nie mniejszej niż 60 km i nie większej niż 160 km od siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca zrealizuje zamówienie w wymiarze 5 dni pobytowych, tj. 4 noclegi w okresie nie wcześniej niż od dnia 01.08.2012 r. i nie później niż do dnia 31.08.2012 r. (powrót). 6. Wykonawca zapewni noclegi (w pokojach z węzłem sanitarnym) całej grupie oraz całodzienne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Pożądane jest, aby zakwaterowanie wszystkich uczestników miało miejsce w jednym budynku. 7. Wykonawca po akceptacji Zamawiającego, przedstawi program zajęć opiekuńczo - integracyjnych dla dzieci, z uwzględnieniem grup wiekowych. Wykonawca zapewni zajęcia integracyjne, typu: wycieczka, ognisko, wspólna zabawa, zajęcia plastyczne itp. 8. Wykonawca zrealizuje warsztaty psychologiczne (trening kompetencji wychowawczych w wymiarze 30 godzin dydaktycznych) w sali szkoleniowej, która powinna znajdować się na terenie ośrodka, dostosowanej do realizacji przedmiotu zamówienia - dla rodziców. Wykonawca zrealizuje również program wspólnych zajęć integracyjnych rodziców i dzieci. 9. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę do realizacji zadań oraz treningu kompetencji wychowawczych, jak również wystarczającą liczbę opiekunów dla dzieci w trakcie trwania zajęć oraz dla całej grupy po zajęciach do godz. 22:00. 10. Wykonawca wykona i dostarczy do Zamawiającego zdjęcia z wyjazdu integracyjnego na płycie CD. Dostarczy listę obecności uczestników wyjazdu z ich podpisami oraz sprawozdanie z realizacji zadania. 11. Osoby prowadzące zajęcia oraz opiekunowie dzieci muszą posiadać odpowiednie wykształcenie oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. 12. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis, materiały dydaktyczne z zakresu i tematyki objętej programem warsztatów psychologicznych /wymienione powyżej materiały każdy uczestnik wyjazdu otrzyma na własność, materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów wyjazdu/..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Europartner Sp. z o.o., ul. Wschodnia 6, Jaworzno, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33141,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13500,00
Oferta z najniższą ceną: 7957,44 / Oferta z najwyższą ceną: 37800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części.
- Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 w miejscowości Szlembark i Obidowa
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO
- Dostawa samochodu osobowego
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Świadczenie usług w zakresie sportu i rekreacji dla pracowników Oddziału ZUS w Krakowie i członków ich rodzin (2026-2027)
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA OBIEKTU SZTUCZNEGO LODOWISKA W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Świadczenie na rzecz pracowników GITD usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznego abonamentu
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na rzecz pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





