eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 8



Ogłoszenie z dnia 2005-06-10

POZYCJA 27344

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 8 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, do kontaktów: Aleksandra Waszak, Maria Pawlicka, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielopolskie, tel. 061 8410574/584, fax 061 8480556, e-mail: starostwo@powiat.poznan.pl, www.bip.powiat.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 8. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część I Remont sanitariatów wraz z przystosowaniem dla potrzeb niepełnosprawnych: - 451000000-8 - 454000000-1 - 453000000-0 Część II Wymiana instalacji elektrycznej - II etap - 45311000-1. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań, ul. Słowackiego 8. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: wymagany termin realizacji zamówienia 3 miesiące od dnia podpisania umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część I - 5 000.00zł. Część II - 5 000.00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy 1.5 złożą wadium 1.6 zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy, 2. uproszczony kosztorys ofertowy, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodą na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodą na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, 10. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 11. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej - w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, przy czym umowa konsorcjum powinna uwzględniać co najmniej warunki określone w rozdz. VI pkt. 11 niniejszej SIWZ) 12. wykaz podwykonawców i zakresu robót przewidzianych do im do wykonania, 13. wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (rozpoczętych i zakończonych w latach 1999-2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 14. harmonogram rzeczowo-finansowy, 15. wykaz osób, które będą nadzorować realizację zadania wraz z kopią aktualnych zaświadczeń uprawniających do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (zaświadczenie o nadaniu uprawnień zawodowych, aktualne zaświadczenie z izby inżynierów). Wymagane branże: ogólnobudowlana, elektryczna, wod.-kan., 16. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 17. oświadczenie oferenta, że przed przystąpieniem do prac budowlanych sporządzi zgodnie z art. 21 ustawy Prawo budowlane, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 18. oświadczenie oferenta, że prace budowlane będą prowadzone w sposób nie utrudniający funkcjonowania gabinetów lekarskich znajdujących się w budynku (prace powodujące drgania budynku a także prace powodujące nadmierny hałas muszą być wykonywane poza czasem funkcjonowania gabinetu), a także zapewnienie funkcjonowania przynajmniej po jednym sanitariacie ogólnodostępnym na każdej kondygnacji, 19. oświadczenie o warunkach gwarancji. Wymagany okres gwarancji nie mniej niż 5 lat, 20. zaakceptowany projekt umowy, 21. kserokopię dokumentu wadialnego 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - sprawozdanie finansowe, - informacja banku o wysokości posiadanych środków finansowych, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie; - wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót; wykaz podwykonawców i zakresu robór. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WA 3432/19/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.07.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Starostwa lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 1) Aleksandra Waszak - Przewodnicząca komisji; 2) Anna Matuszak; 3) Maria Pawlicka, 4) Roman Najdek, 5) Adam Habryło. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 11:05, Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18 sala 315.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.40.00.00, 45.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: remont sanitariatów wraz z przystosowaniem dla potrzeb niepełnosprawnych w budynku należącym do Powiatu Poznańskiego przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dziewięciu zespołów, ogólnodostępnych węzłów sanitarnych wraz z przystosowaniem dla potrzeb niepełnosprawnych. Remont obejmuje demontaże i rozbiórki, prace ogólnobudowlane, instalacyjne: wodno-kanalizacyjną, wentylacji i elektryczną. 3) Zakres lub wartość: 1) Demontaże i rozbiórki; 2) Roboty budowlane; 3) Roboty instalacyjne wodno kanalizacyjne i c.o. oraz wentylacji; 4) Roboty elektryczne 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wymiana instalacji elektrycznej II etap w budynku będącego własnością Powiatu Poznańskiego przy ul. Słowackiego 8. 3) Zakres lub wartość: 1) wykonanie nowych, głównych planów kablowych i tablic rozdzielczych na poszczególnych kondygnacjach łącznie z piwnicą i poddaszem, 2) wykonanie rozprowadzeń instalacji w głównych ciągach komunikacyjnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.