eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPostępowanie nr 38/PRAL/DCZP/2015/P naŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z TRANSPORTEM DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO SP. Z O.O.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Wrocław: Postępowanie nr 38/PRAL/DCZP/2015/P na: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z TRANSPORTEM DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 2733 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163927 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie nr 38/PRAL/DCZP/2015/P na: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z TRANSPORTEM DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO SP. Z O.O..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi prania odzieży: medycznej, ochronnej, roboczej, bielizny pościelowej, pościeli, materaców, kocy, piżam, koszul nocnych, szlafroków i innych ( np. obrusy, firany, worki na odzież, mopy) - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularzem cenowym. Świadczenie usługi pralniczej odbywać się będzie zgodnie z: 1)wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od rodzaju asortymentu prania, stopnia jego zabrudzenia i skażenia, w szczególności wymaganiami dotyczącymi pralni z barierą higieniczną, czyli mechanicznym i funkcjonalnym podziałem na strefę brudną i czystą; procedur higienicznych, możliwości wykonania wymazów bielizny czystej; 2)technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia bezwzględnie przestrzegając w tym względzie zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Państwowego Zakładu Higieny, 3)Ustawą o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z dnia 5 grudnia 2008 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 947 z późn. ); Wymagania dotyczące wykonania usługi - Wykonawca zobowiązany jest w ofercie: 1)przedstawić stosowane przez siebie standardy, procedury lub instrukcje postępowania dotyczące technologii prania, czyszczenia, dezynfekcji, transportu, pakowania itp., wraz z ich wykazem, 2)potwierdzić technologię prania, dezynfekcji chemiczno - termicznej stosownymi certyfikatami PZH i Państwowego Inspektora Sanitarnego, 3)przedstawić wykaz urządzeń i środków transportu - załącznik nr 6 do SIWZ 4)przedstawić wykaz środków piorących i dezynfekujących wraz z atestami - załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków stron i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały ujęte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU A TU SERVICE, ul. Urocza 1, 95-020 Andrespol, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196405,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197886,09

  • Oferta z najniższą ceną: 197886,09 / Oferta z najwyższą ceną: 348258,02

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.