Ogłoszenie z dnia 2015-02-06
Lubartów: Sprzedaż oraz dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lubartowie.
Numer ogłoszenia: 27336 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubartowski, ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552865, faks 081 8543324.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż oraz dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lubartowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzedaż oraz dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lubartowie w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OBSŁUGI BIUR "TECH" EDWARD FILIP
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OBSŁUGI BIUR "TECH" EDWARD FILIP
- Tech Zakład Obsługi Biur ul. Lubelska 75 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 75, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130081,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144501,04
Oferta z najniższą ceną: 144501,04 / Oferta z najwyższą ceną: 156856,67
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do art. 70 ustawy Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Istotną cechą zakupu materiałów biurowych jest ich typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów zaoferowana przez różnych dostawców.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Remont drogi powiatowej nr 1541 L w miejscowości Wólka Mieczysławska
- "Rozbiórka i budowa mostu na rzece Wieprz w m. Chlewiska wraz z przebudową drogi powiatowej nr 1551 L na odcinku od ulicy Księcia Sanguszki do mostu - przebudowa drogi na długości około 920m"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie ogrodów deszczowych oraz zaplanowanie rozwiązań przechwytujących wodę deszczową na zielonych terenach rekreacyjno-sportowych Lubartowa
- Remont rozdrabniacza jednowałowego terminator 2200 E
- Meble i wyposażenie dla placówek edukacyjnych
- Przebudowa części budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej w Nowodworze, gm. Lubartów, w celu dostosowania do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa papieru do kopiarek/drukarek dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
- Dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno - biurowych II
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.