eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup 3 samochodów - umowa bezgotówkowa (znak sprawyBZ/DZP-41/15)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Warszawa: Zakup 3 samochodów - umowa bezgotówkowa (znak sprawy: BZ/DZP-41/15)
Numer ogłoszenia: 273336 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 3 samochodów - umowa bezgotówkowa (znak sprawy: BZ/DZP-41/15).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego w Części nr 1 jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych, nabytych w formie bezgotówkowej w ramach której Zamawiający oferuje reklamowy czas antenowy na antenach Programów Polskiego Radia S.A.: Program 1, Program 3 i Program 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie gwarancji jakości na warunkach zawartych w SIWZ. Przedmiotem zamówienia publicznego w Części nr 2 jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu dostawczego, nabytego w formie bezgotówkowej w ramach której Zamawiający oferuje reklamowy czas antenowy na antenach Programów Polskiego Radia S.A.: Program 1, Program 3 i Program 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie gwarancji jakości na warunkach zawartych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub większą liczbę Części na jakie został podzielony przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki jego wykonania, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.13.60.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty - wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony formularz Szczegółowa specyfikacja Oferowanych Samochodów - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 4. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa (złożonego w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1) SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczeń, o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ i w pkt. 10.2.4) SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2) SIWZ. Postanowienia pkt. 10.2.3) SIWZ mają zastosowanie; 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są również do przedłożenia formularzy, o których mowa w pkt. 10.3.1) -10.3.2) SIWZ. W przypadku, gdy w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu którym w pkt. III. 4.3.1) ogłoszenia pkt 10.2.3 SIWZ wykonawca zastępuje (go) je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 91
  • 2 - zużycie energii - 3
  • 3 - emisja dwutlenku węgla - 3
  • 4 - emisje zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w szczególności w następujących okolicznościach w zakresie: 1) przedłużenia za zgodą Zamawiającego terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 w przypadku wystąpienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których Strony nie mogły przewidzieć w momencie zawierania umowy; 2) istotnych zmian na rynku objętym przedmiotowym postępowaniem; 3) zmiany przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 w zw. z § 4 umowy, w przypadku, gdy przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę przedmiot posiada nie gorsze parametry, cechy i funkcjonalność niż przedmiot wymagany w SIWZ. Zaistnienie powyższych okoliczności, musi zostać udokumentowane oświadczaniem producenta. Zmiana przedmiotu, o której mowa w § 10 ust. 2 pkt 3) niniejszej umowy, nie powoduje zmiany ceny zaoferowanej w ofercie Wykonawcy. 3. Ponadto, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, przez które Zamawiający rozumie wszelkie zdarzenia, których wystąpienie pozostaje poza kontrolą Strony i było niemożliwe do przewidzenia przez nią przy uwzględnieniu zasad rozsądnego prognozowania przyszłości, skutkujące obiektywną niemożnością wykonania w całości lub części zobowiązań względem drugiej Strony; w szczególności za Okoliczności Siły Wyższej Strony uznają zdarzenia takie jak klęski żywiołowe, katastrofy komunikacyjne, budowlane i przemysłowe, konflikty zbrojne, akty terroryzmu, mające bezpośredni wpływ na działalność Strony i uniemożliwiające realizację zobowiązań przez Stronę.; 2) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 3) zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, w tym w szczególności w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej bądź obu Stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 350, piętro III budynek O-1 (stary budynek) od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2015 godzina 10:45, miejsce: Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczona zgodnie z pkt. 16.1 SIWZ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do: 1) przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) polisy/(s) ubezpieczeniowej/(ch) lub innych dokumentów ubezpieczenia (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy), potwierdzającego/(ch), że wykonawca w zakresie prowadzonej przez siebie działalności posiada (ważne) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia (OC deliktowo-kontraktowe) z sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych zero groszy) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia rozszerzone o odpowiedzialność cywilną za produkt wprowadzony do obrotu, z potwierdzoną ochroną dla pojazdów. 3) Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza przedłożą umową regulująca ich współpracę. 20. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na sumę stanowiącą 8 % ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) w pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. BANK HANDLOWY S.A. nr 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jt. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.WARUNKI PŁATNOŚĆI: Strony ustalają bezgotówkową realizację dostawy, o której mowa w § 2, § 4 i usługi, o której mowa w § 7 przy zachowaniu równości ekonomicznej oferowanych świadczeń.2. Rozliczenie wzajemnych świadczeń odbywać się będzie w terminie nie dłuższym niż 140 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury za dostarczone samochody osobowe o których mowa § 4 ust 1 w drodze potrącenia na podstawie faktury, wystawionej zgodnie z obowiązującymi przepisami, przez każdą ze Stron, po wykonaniu swoich świadczeń./ Rozliczenie wzajemnych świadczeń odbędzie się w terminie nie dłuższym niż 140 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury za samochód dostawczy o którym mowa § 4 ust 1 w drodze potracenia na podstawie faktury, wystawionej zgodnie z obowiązującymi przepisami, przez każdą ze Stron, po wykonaniu swoich świadczeń.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: samochody osobowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego w Części nr 1 jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych, nabytych w formie bezgotówkowej w ramach której Zamawiający oferuje reklamowy czas antenowy na antenach Programów Polskiego Radia S.A.: Program 1, Program 3 i Program 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie gwarancji jakości na warunkach zawartych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki jego wykonania, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: samochód dostawczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego w Części nr 2 jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego samochodu dostawczego, nabytego w formie bezgotówkowej w ramach której Zamawiający oferuje reklamowy czas antenowy na antenach Programów Polskiego Radia S.A.: Program 1, Program 3 i Program 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie gwarancji jakości na warunkach zawartych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki jego wykonania, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 91
    • 2. zużycie energii - 3
    • 3. emisja dwutlenku węgla - 3
    • 4. emisje zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.