eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytykUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Przytyk.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-05

Przytyk: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Przytyk.
Numer ogłoszenia: 273242 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238292 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przytyk, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, woj. mazowieckie, tel. 048 6180095 w. 35, faks 048 6180087.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Przytyk..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia; a) Przeznaczenie kredytu : na realizację zadań inwestycyjnych pn.: Budowa kanalizacji Przytyk-Podgajek, Budowa drogi gminnej 350919W Studzienice-Dęba, Budowa - Moje boisko Orlik 2012 w Przytyku. b) Kwota kredytu: 2.832.545,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset trzydzieści dwa tysiące pięćset czterdzieści pięć złotych) c) Rodzaj kredytu : długoterminowy, d) Okres kredytowania : od dnia uruchomienia do 31.12.2016r. e) Karencja w spłacie kredytu: do 31.03.2012r. f) Planowane kwoty i terminy uruchomienia kredytu: - do 30.09.2011 r. - 1 482 545,00 zł - do 20.10.2011 r. - 1 000 000,00 zł - do 30.10.2011r. - 350 000.00 zł g) Spłata kapitału kredytu w złotych polskich następować będzie w ratach kwartalnych, począwszy od II kwartału 2012 roku (ostatniego dnia danego kwartału): - 2012 r. - 2 raty po 16.272,50 zł - 2013 r. - 4 raty po 105.627,00 zł - 2014 r. - 4 raty po 196.000,00 zł - 2015 r. - 4 raty po 196.000,00 zł - 2016 r. - 4 raty po 202.373,00 zł h) Odsetki winny być naliczone w ratach miesięcznych, od faktycznie wykorzystanych środków, pobierane w ostatnim dniu każdego miesiąca. i) Jeżeli termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. j) Oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 3M powiększoną o marżę potencjalnego Banku - kredytodawcy. k) Dla celów porównawczych kredytodawca winien przyjąć marżę do WIBOR 3M l) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą od faktycznie uruchomionej kwoty, a nie do końca umowy zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. ł) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. m) Wymaga się, od wykonawca że nie będzie naliczał kosztów z tytułu: - prowizji przygotowawczej, - prowizji za sporządzenie aneksów, - prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu, - prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Waluta; PLN. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia środków kredytowych w terminie 3 dni od złożenia pisemnego wniosku przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ING Bank Śląski SA Oddział w Radomiu, ul.Żeromskiego 40, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 502750,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 502750,60

  • Oferta z najniższą ceną: 502750,60 / Oferta z najwyższą ceną: 539675,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.