eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinBudowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 - boiska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Dęblin: Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 - boiska
Numer ogłoszenia: 273212 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223072 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 883-00-01, faks 081 880-19-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 - boiska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m). Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ) i SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Załącznik Nr 5 do SIWZ) i SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ) i SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do i SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Wyposażenie boisk Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do i SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWT) oraz SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Chodniki Ciągi komunikacyjne - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz SST (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 6 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 7 do SIWZ - Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji: 1. na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2. na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy Budowa budynku sanitarno-szatniowego - zostanie zlecona w odrębnym postępowaniu przetargowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 754000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA KASZUB Dariusz Kaszuba, ul. Kolejowa 4, 83-307 Kiełpino, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 754000
  • Oferta z najniższą ceną: 754000 oferta z najwyższą ceną: 1034006,76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.