eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-04

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
Numer ogłoszenia: 273197 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego: Kuchnia elektryczna, Taboret elektryczny, Stół z basenem, Szafa przelotowa, Frytkownica, Kosze do zmywarek, Wózek transportowy, Kostkarka do lodu, Pokrywa na kosze, Regał jezdny, pralka szczegółowo opisanego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 2)Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych: Baranek do mycia szyb, Czyścik spiralny, Dysza ręczna do tapicerki, Filtr powietrza do odkurzacza, Kij: do mopa, do szczotki drewniany, metalowy do mopa, teleskopowy, Końcówka do mopa, Kosz na odpady, Miotełka do kurzu, Miotła do zamiatania ulic, Miska, Mop supełkowy, mop skrobaczka, mop mokry, Patyczki do szaszłyków, Pojemnik na odpady, Stelaż do mopa, Szczotki do kurzu, do zamiatania, ryżowe, zmiotki, Sznurek gastronomiczny, Szufelki, Ściągaczki do szyb, do wody, Ścierki do kurzu, do podłogi, z mikrofibry, z wiskozy, uniwersalne, do szorowania, Wąż ssący do odkurzacza, Wiadra, Worki na odpady, ogrodowe, do odkurzacza, Wózek sprzątający, Wyciskarka do mopów, Wycieraczka gumowa, Wykałaczki, Zmywaki kuchenne, Dozownik do mydła w płynie, Elektryczna suszarka do rąk, Lustra łazienkowe, Maty antypoślizgowe, Pojemniki na ręczniki, na papier toaletowy, Półka pod lustro, Szczotka do wc, Wieszak na ręczniki, łazienkowy, Zasłonka prysznicowa, mydelniczka szczegółowo opisanej w załączniku Nr 3A do SIWZ. 3)Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieca konwekcyjno-parowego szczegółowo opisanego w załączniku Nr 3B do SIWZ. 4)Zadanie Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa obieraczki do ziemniaków wraz z separatorem obierzyn szczegółowo opisanej w załączniku Nr 3C do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.13.61-7, 39.11.32.00-9, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.31.40.00-6, 39.22.43.40-3, 34.91.11.00-7, 42.71.61.20-5, 39.52.51.00-9, 39.22.00.00-0, 39.71.34.31-3, 39.22.42.00-0, 39.22.41.00-9, 39.71.34.30-6, 39.52.58.00-6, 39.22.43.30-0, 18.93.00.00-7, 39.22.43.20-7, 39.83.17.00-3, 39.71.23.00-9, 44.41.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1)Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium Zadanie Nr 1 - w wysokości 800,00 zł (osiemset złotych) Zadanie Nr 2 - w wysokości 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych) Zadanie Nr 3 - w wysokości 700,00 zł (siedemset złotych) Zadanie Nr 4 - w wysokości 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 12.10.2010r. do godz.09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 2)Wadium może być wniesione: a)w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał lub kopia tego dokumentu. b)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem Wadium na dostawę sprzętu gastronomicznego i artykułów gospodarczych- zadanie Nr

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)Kserokopia certyfikatu jakościowego CE na urządzenia gastronomiczne o spełnianiu wymogów ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2003r. Nr 229 poz. 2275 ze zm.) - dotyczy zadania Nr 1, 3, 4 2)Kserokopia Świadectwa jakości wydanego przez Państwowy Zakład Higieny dopuszczającego do obrotu urządzenia gastronomiczne - dotyczy zadania Nr 1, 3, 4

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Dopuszcza się zmniejszenie dostaw przedmiotu umowy w ujęciu wartościowym, ilościowym i asortymentowym w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takich okolicznościach nie później niż w ciągu 30 dni od ich zaistnienia (dotyczy zadania Nr 2). 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia środków finansowych między kategoriami asortymentu, nie przekraczając kwoty na jaką zostanie zawarta umowa. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystać przedmiot zamówienia w co najmniej 75% wartości przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania Nr 2). 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wykonania umowy, bez zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia oraz bez zmian wartości przedmiotu zamówienia z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy (dotyczy zadania Nr 2). 4)Zamawiający przewiduje w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, bez zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy(dotyczy zadania Nr 2). 5)Dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy (dotyczy zadania Nr 1, 3, 4).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 7 (wejście przez biuro przepustek).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego: Kuchnia elektryczna, Taboret elektryczny, Stół z basenem, Szafa przelotowa, Frytkownica, Kosze do zmywarek, Wózek transportowy, Kostkarka do lodu, Pokrywa na kosze, Regał jezdny, pralka szczegółowo opisanego w załączniku Nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.13.61-7, 39.11.32.00-9, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.31.40.00-6, 39.22.43.40-3, 34.91.11.00-7, 42.51.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów gospodarczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarczych: Baranek do mycia szyb, Czyścik spiralny, Dysza ręczna do tapicerki, Filtr powietrza do odkurzacza, Kij: do mopa, do szczotki drewniany, metalowy do mopa, teleskopowy, Końcówka do mopa, Kosz na odpady, Miotełka do kurzu, Miotła do zamiatania ulic, Miska, Mop supełkowy, mop skrobaczka, mop mokry, Patyczki do szaszłyków, Pojemnik na odpady, Stelaż do mopa, Szczotki do kurzu, do zamiatania, ryżowe, zmiotki, Sznurek gastronomiczny, Szufelki, Ściągaczki do szyb, do wody, Ścierki do kurzu, do podłogi, z mikrofibry, z wiskozy, uniwersalne, do szorowania, Wąż ssący do odkurzacza, Wiadra, Worki na odpady, ogrodowe, do odkurzacza, Wózek sprzątający, Wyciskarka do mopów, Wycieraczka gumowa, Wykałaczki, Zmywaki kuchenne, Dozownik do mydła w płynie, Elektryczna suszarka do rąk, Lustra łazienkowe, Maty antypoślizgowe, Pojemniki na ręczniki, na papier toaletowy, Półka pod lustro, Szczotka do wc, Wieszak na ręczniki, łazienkowy, Zasłonka prysznicowa, mydelniczka szczegółowo opisanej w załączniku Nr 3A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.51.00-9, 39.22.00.00-0, 39.71.34.31-3, 39.22.42.00-0, 39.22.43.40-3, 39.22.41.00-9, 39.71.34.30-6, 34.92.84.80-6, 39.22.43.50-6, 39.22.00.00-4, 39.52.58.00-6, 39.22.43.30-0, 18.93.00.00-7, 19.52.00.00-7, 39.22.43.20-7, 39.83.17.00-3, 39.71.23.00-9, 44.41.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieca konwekcyjno-parowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieca konwekcyjno-parowego szczegółowo opisanego w załączniku Nr 3B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa obieraczki do ziemniaków wraz z separatorem obierzyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obieraczki do ziemniaków wraz z separatorem obierzyn szczegółowo opisanej w załączniku Nr 3C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.52.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.