eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Remont pomieszczeń stołówki w Szkole Podstawowej w Karlinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Karlino: Remont pomieszczeń stołówki w Szkole Podstawowej w Karlinie.
Numer ogłoszenia: 273053 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów 6 Pomorskiej Dywizji Piechoty , ul. Traugutta 2, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117417, fax. 094 3117417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń stołówki w Szkole Podstawowej w Karlinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac remontowych: I.BRANŻA BUDOWLANA -roboty tynkarskie - odbicie tynków wewnętrznych, wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi, wykonanie tynków wewnętrznych, -roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe - rozebranie istnieja cych posadzek lastrykowych wraz z podkładami wyrównawczymi, rozbieranie ścianek działowych, wykucie otworów w grubych ścianach nośnych pod stolarkę drzwiową i okienną, -wymiana oraz montaż nowej stolarki drzwiowej - wymiana i wstawienie stolarki okiennej i drzwiowej włącznie z ościeżnicami, -roboty murarskie - wymurowanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych odpowiadających wymaganiom Norm Polskich lub aprobat technicznych, osadzenie belek stalowych nadproży drzwiowych, -kładzenie podłóg i okładzin ściennych - wykonanie wylewek wyrównujących i samopoziomujących na skute podłoża, wykonanie posadzek z terakoty lub glazury oraz wykładzin dywanowych, wykonanie okładzin z płytek na ścianach wewnętrznych, II.BRANŻA INSTALACYJNA - ELEKTRYCZNA -przygotowanie podłoży - przekucia, bruzdy, wnęki pod osprzęt i tablice, itp., -mocowanie puszek, -układanie rurek instalacyjnych, -układanie przewodów pojedynczych i wielożyłowych, -montaż prefabrykowanych tablic elektrycznych, -montaż opraw oświetleniowych, -podłączenie wentylatorów kanałowych 1 faz., -montaż osprzętu elektrycznego, -podłączenie urządzeń silnikowych 1 i 3 faz. - wentylatory, pompy, itp. -niezbędne demontaże istniejących opraw oświetleniowych, osprzętu, itp. III.BRANŻA INSTALACYJNA - WODNO-KANALIZACYJNA wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej i technologicznej -roboty przygotowawcze - wytyczenie i trwałe zaznaczenie na posadzkach i ścianach projektowanej osi przewodów , -roboty ziemne, -odspojenie i transport urobku z budynku, -obudowa ścian i rozbiórka obudowy, -odwodnienie wykopu na czas budowy, -odpowiednie przygotowanie podłoża, -zasypka i zagęszczenie gruntu, -roboty montażowe dla wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, -cięcie rur kanalizacyjnych z PCV, -łączenie rur i kształtek z PCV, -prowadzenie przewodów, -montaż przyborów sanitarnych, -roboty ziemne związane z montażem separatora, -wykonanie próby szczelności instalacji wodno-kanalizacyjnej, wewnętrzna instalacja wodna -roboty przygotowawcze - wytyczenie i trwałe zaznaczenie na posadzkach i ścianach projektowanej osi przewodów , -roboty montażowe dla wewnętrznej instalacji wodociągowej, -montaż armatury, -izolacja cieplna, -próba szczelności, płukanie i dezynfekcja, IV.BRANŻA INSTALACYJNA - GAZOWA -roboty przygotowawcze - wytyczenie i trwałe zaznaczenie na posadzkach i ścianach projektowanej osi przewodów , -prowadzenie przewodów instalacji gazowej, -montaż urządzeń pomiarowych zużycia gazu (gazomierzy), -montaż armatury, -wykonanie próby szczelności instalacji gazowej, V.BRANŻA INSTALACYJNA - WEWNĘTRZNA INSTALACJA ZASILANIA NAGRZEWNIC -roboty przygotowawcze - wytyczenie i trwałe zaznaczenie na posadzkach i ścianach projektowanej osi przewodów ,mocowanie puszek, -wykonanie robót montażowych dla instalacji zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, -montaż armatury, -mocowanie przewodów, -izolacja cieplna, -badanie instalacji, VI.BRANŻA INSTALACYJNA -WEWNĘTRZNA INSTALACJA WENTYLACYJNA -montaż przewodów, -montaż wentylatorów, -montaż nagrzewnic, -montaż urządzeń do odzyskiwania ciepła, -montaż filtrów, -montaż nawiewników i wywiewników, -montaż tłumików hałasu, -badania instalacji, Każdorazowo (w odniesieniu do poszczególnych pomieszczeń) należy uzgodnić kolorystykę ścian i glazury oraz innych elementów (np. typ umywalek i zlewozmywaków) stanowiących etap wykończeniowy remontu z dyrekcją Szkoły Podstawowej w Karlinie. Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik Nr 8 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca po wykonaniu prac zobowiązuje się w ramach umowy do podłączenia wszystkich urządzeń i sprzętu kuchennego znajdującego się w kuchni oraz ustawienia mebli kuchennych - zgodnie z przyjętym projektem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem do dnia 10.11.2008 r. na konto Zamawiającego dostępne pod nr telefonu 094 311 74 17. Potwierdzoną kopię dokonania przelewu, opisaną WADIUM PRZETARGOWE, poręczenie bankowe, gwarancję ubezpieczeniowe lub bankowe, należy dołączyć do oferty i złożyć w Szkole Podstawowej w Karlinie, ul. Traugutta 2, w sekretariacie wraz z ofertą do dnia 12.11.2008 r. do godz. 10.00. Zwrot wadium: Zamawiający dokonuje zwrotu wadium jeżeli: -upłynął termin związania ofertą, -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono wymagane zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, -unieważniono postępowanie przez Zamawiającego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający dokonuję zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku, oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium, wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówi podpisania umowy o warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia. Posiadać roczne średnie obroty za ostatnie trzy lata nie mniejsze niż 100.000 zł; Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej cztery roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (roboty remontowe w zakresie: robót budowlanych, wymianą instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazowych i instalacji nagrzewnic) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia tj. (kierownikiem budowy z min. 5 letnim stażem przy samodzielnym kierowaniu robót, kierownikami robót określonych specjalności występujących w zadaniu), Posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Wykonawca winien zapoznać się z miejscem realizacji inwestycji. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty, kolejno, niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz oferty; 2. Kosztorys ofertowy ; 3. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 4. Oświadczenie na formularzu oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP, 5. numer NIP i REGON 6. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 7. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dokument ważny na dzień składania ofert i realizacji zamówienia); 11.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (remonty w zakresie: robót budowlanych, wymianą instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazowych i instalacji nagrzewnic) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje od innych zamawiających) - załącznik nr 3 do SIWZ; 12.wykaz niezbędnego sprzętu budowlanego jaki Wykonawca posiada do wykonania zadania, 13. Informację z banku potwierdzającą wielkość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową na to zadanie inwestycyjne, podane w wymiernych wielkościach. 14. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacjami na temat kwalifikacji oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależności do właściwej izby zawodowej - załącznik nr 4; 15. Informacje o części robót, które Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcy; Dokumenty stanowiące kopie z oryginałów należy poświadczyć za zgodność i opatrzyć czytelnym podpisem. Oferent zobowiązany jest do wizyty miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka realizacji robót. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wizyty w terenie - oświadczenie - zał. nr 6. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców zobowiązani są oni ustanowić pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwo oraz umowę regulującą współpracę podmiotów, która powinna zawierać w szczególności następujące postanowienia: - wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, - wskazanie lidera konsorcjum, - wskazanie zakresu i działań każdego z konsorcjantów, - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania konsorcjum (nie krótszy niż termin upłynięcia wszelkich zobowiązań stron w przedmiotowym postępowaniu); - zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działania ze stron konsorcjum, - zakaz zmiany uczestników; W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art.24 ust. 1 ustawy PZP. Dokumenty potwierdzające spełnienie pozostałych warunków, wymienionych w pkt. 8.8 wykonawcy składają wspólnie. W przypadku składania oferty wspólnej pełnomocnictwa oraz umowę należy załączyć bezpośrednio za formularzem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karlino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Karlinie, ul. Traugutta 2, 78-230 Karlino - sekretariat.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Karlinie, ul. Traugutta 2, 78-230 Karlino - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.