eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePrzedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Katowicach wykonanych zgodnie z opisem i wzorami zawartym w załączniku nr 1 i 3 d

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Katowice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Katowicach wykonanych zgodnie z opisem i wzorami zawartym w załączniku nr 1 i 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2004 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. Nr 30, poz. 258 ze zm. Dz. U. 2006 r. Nr 210, poz. 1553)
Numer ogłoszenia: 273013 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 198767 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, ul. Powstańców 41a, Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 20 77 957, 20 77 961, fax 0-32 20 77 962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Katowicach wykonanych zgodnie z opisem i wzorami zawartym w załączniku nr 1 i 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2004 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. Nr 30, poz. 258 ze zm. Dz. U. 2006 r. Nr 210, poz. 1553).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Katowicach wykonanych zgodnie z opisem i wzorami zawartym w załączniku nr 1 i 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2004 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. Nr 30, poz. 258 ze zm. Dz. U. 2006 r. Nr 210, poz. 1553). Zamówienie dotyczy dostawy: -77 par spodni z tropiku, - 77 par spodni gabardynowych, - 1 szt. marynarki z tropiku, - 1 szt. marynarki gabardynowej, - 33 szt. kurtek ocieplanych uniwersalnych, - 44 szt. bluz służbowych z tropiku, - 38 szt. bluz służbowych gabardynowych, - 141 szt. koszul typu polo, - 145 szt. koszul służbowych z długim rękawem, - 145 szt. koszul służbowych z krótkim rękawem, - 145 szt. krawatów typu wojskowego, - 75 szt. swetrów służbowych, - 39 szt. czapek służbowych gabardynowych, - 39 szt. czapek służbowych letnich z daszkiem (typu sportowego), - 39 szt. czapek zimowych z daszkiem, - 73 par półbutów skórzanych, - 40 par trzewików ocieplanych, - 40 par rękawiczek skórzanych, - 45 szt. pasów głównych, - 67 szt. szalików, - 152 szt. pokrowców na czapki służbowe, - 255 szt. odznak służbowych na koszulę, kurtkę, sweter i bluzę, - 43 szt. kombinezonów ochronnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00 - 18.11.50.00 19.30.00.00 - 19.30.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 113506.56 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrala Zaopatrzenia Mundurowego INTERMAG Ryszard Czykun Spółka Jawna, ul. Braniewska 10, 85-708 Budgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 113506,56
  • Oferta z najniższą ceną: 113506,56 oferta z najwyższą ceną: 113506,56
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.