Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Nowy Targ: Roboty budowlane - Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Rabce - Zdrój - roboty wewnętrzne.
Numer ogłoszenia: 272832 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego , Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.nowotarski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Rabce - Zdrój - roboty wewnętrzne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane - Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Rabce - Zdrój - roboty wewnętrzne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) na warunkach określonych w SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zgodnie z art. 24.ust. 1, 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe, tj. 1. Posiadający doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Dysponujący osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi stosowne uprawnienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń oraz instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożoną ofertę wraz załącznikami..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z ofertą żąda od Wykonawców złożenia następujących dokumentów: /nazwa (rodzaj) dokumentu/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Kserokopia uprawnień do kierowania robotami w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń oraz instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń oraz zaświadczenia o wpisie w/w osoby na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust.1ustawy o samorządzie zawodowym Architektów Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów z dn.15.12.2000 - Dz. z 2001 nr 5 poz. 42 ze zm.). Wykaz wykonanych robót budowlach w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zastały wykonane należycie. (dla potrzeb niniejszego postępowania min. 1 robota )..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Targu Al. Tysiąclecia 35 pok. Nr 23 - lub za pośrednictwem poczty - cena brutto: 60,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 11:00, miejsce: należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Targu Al. Tysiąclecia 35 pok. 103 /sekretariat/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1644K Łopuszna - Dursztyn na odcinku od mostu na Białce w stronę Krempach do istniejącego chodnika
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją p.n. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Targu".
- Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1671K ul. Św. Anny - ul. Kowaniec w m. Nowy Targ z drogą gminną ul. Szpitalną w m. Nowy Targ
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój - II postępowanie
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Poronin ul. Jesionkówka
- Przebudowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w miejscowości Długopole, gmina Nowy Targ
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Remont pokrycia dachu, obróbek blacharskich i odwodnienia dachu oraz montaż grzejników i rekuperatora w pomieszczeniach składnicy akt w budynku zaplecza technicznego Nadleśnictwa Pieńsk
- "Remont dachu i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Koziej 1A, ul. Koziej 1B i ul. Mirkowskiej 42 w Konstancinie - Jeziornie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.