eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › świadczenie usług obejmujących



Ogłoszenie z dnia 2006-05-24

POZYCJA 27273

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: świadczenie usług obejmujących: Wykonywanie uług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Sosnowca (4 zadania) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, do kontaktów: Beata Wałęsiak, Małgorzata Knap, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2664374, e-mail: mops_info@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług obejmujących: Wykonywanie uług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Sosnowca (4 zadania). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi opiekuńcze obejmujące: usługi opiekuńczo - pielęgnacyjne (Zadanie I), usługi opiekuńczo - gospdarcze (Zadanie II), usługi specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi (Zadanie III), usługi specjalistyczne (Zadanie IV). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Sosnowiec. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 20;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie I - 52 100,35zł; Zadanie II - 65 452,20 zł; Zadanie III - 9 449,35 zł; Zadanie IV - 1 600,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki okreslone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana w oparciu o dokumenty złożone w ofercie według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym- prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Bilanse oraz rachunki zysków i strat za rok 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy-za ten okres lub informacje określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz personelu odpowiedzialnego z realizację każdego z rodzaju usług objętych zamówieniem wraz ze wskazaniem stażu pracy w miesiącach przy realizacji usług danego rodzaju i kwalifikacji. Dokumenty stwierdzające staż pracy oraz dokumenty stwierdzające kwalifikacje osób do wykonywania dnego rodzaju usług. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Rozporządzenie z dnia 22 września 2005r w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DMO.3410-01-05/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.07.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.07.2006, godzina 09:15, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, III piętro, pokój 331.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie I - usługi opiekuńczo-pielęgnacyjne obejmujące w szczególności wykonywanie czynności: - ścielenie łóżka, - zmiana bielizny osobistej i pościelowej, - toaleta całego ciała (mycie, kąpanie, czesanie, ubieranie chorego)itp. 3) Zakres lub wartość: Przewidywalna ilość godzin - ok. 178 053 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie II - usługi opiekuńczo-gospodarcze obejmujace w szczególnosci następujące czynności: - zakup artykułów spożywczych i niezbędnych do egzystencji art. przemysłowych w ramach przyznanych lub opłacanych godzin, - zabezpieczenie posiłków itp. 3) Zakres lub wartość: Przewidywalna ilość godzin ok. 253 200 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie III - usługi specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi przysługujących na podstawie przepisów o ochronie zdrowia psychicznego. 3) Zakres lub wartość: Przewidywalna ilość godzin ok. 29 530 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006 CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie IV-usługi specjalistyczne.Zakres specjalistycznych usług dostosowany jest do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy z uwagi na rodzaj schorzenia lub niepełnosprawności świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym. 3) Zakres lub wartość: Przewidywalna ilość godzin: ok. 4 000 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.