eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › Wykonanie projektów przebudowy dróg w Podkowie Leśnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Podkowa Leśna: Wykonanie projektów przebudowy dróg w Podkowie Leśnej
Numer ogłoszenia: 272731 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej , ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, fax. 022 7589003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów przebudowy dróg w Podkowie Leśnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj projektów do wykonania: A. Projekty drogowy przebudowy ulic, B. Projekty przebudowy oświetlenia ulic, C. Koncepcja rozwiązania ronda, D. Projekt elementów małej architektury dla ciągu spacerowego. Wykaz ulic (obiektów) do zaprojektowania: 1) Urząd Gminy - parking przy Urzędzie Miasta, 2) ul. Kwiatowa - od ul. Lilpopa do ul. Parkowej, 3) ul. Bukowa - (od ronda do Granicznej), 4) ul. Wschodnia (od Bukowej do PKP), 5) ul. Królicza (od PKP do Sarniej), 6) ul. Lipowa (od Jana Pawła do ronda), 7) ul. Lilpopa - od ul. J. Pawła do bramy do parku (do ul. Kwiatowej), 8) Rondo - koncepcja (ul. Lipowa, Topolowa, Bukowa, Sosnowa), 9) ul. Topolowa - od ul. Bukowej do Akacjowej, 10) ul. Jodłowa (od Bukowej do Jana Pawła). 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało zapisane w Rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium: 3 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane w tej części wymagania: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca winien wykazać wykonanie, w ciągu ostatnich trzech lat, prac projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem projektów stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu projektów drogowych, każdy projekt obejmujący minimum 1000 mb drogi. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 2.2. Potencjał techniczny Wykonawca winien mieć do dyspozycji w pełni sprawne urządzenia i narzędzia umożliwiające wykonanie zamówienia. 2.3. Potencjał kadrowy Mieć w dyspozycji osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Wymagane jest wykazanie osób posiadających kwalifikacje: a) 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane (przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie) projektanta w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg (do sporządzania projektów w specjalności budowy dróg) z min. 10-letnim stażem zawodowym każda, b) 1 osobę będącą rzeczoznawcą w zakresie specjalności technika i organizacja ruchu komunikacyjnego, c) 2 osoby posiadająca uprawnienia budowlane (przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie) projektanta w specjalności elektrycznej z min. 10-letnim stażem zawodowym każda. Do oferty należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych, kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego ważnych na dzień składania ofert. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty o których mowa w ust. 1-3, należy zastąpić dokumentem lub dokumentami, wystawionymi w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty, o których mowa w 1-3 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w punkcie IV ppunkt 2.2. na załączniku nr 3 do siwz - należy wykazać koordynatora prac projektowych. W przypadku, gdy osoba przewidziana do realizacji przedmiotu zamówienia nie jest pracownikiem Wykonawcy, należy dołączyć podpisane przez projektanta zobowiązanie do współpracy (na załączniku Nr 5 do siwz). 5. Dokumenty, stanowiące potwierdzenie wniesienie wadium Wykonawca powinien dołączyć do oferty. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez co najmniej jednego Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Podkowa Leśna, 05-807 Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41 - sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.