Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Olkusz: DOSTAWA 13 REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO DLA NADLEŚNICTWA OLKUSZ
Numer ogłoszenia: 272639 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olkusz , ul. Łukasińskiego 3, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430445, fax. 032 6430445 w. 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/olkusz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka nie posiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 13 REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO DLA NADLEŚNICTWA OLKUSZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa rejestratorów leśniczego, która obejmuje 13 szt. fabrycznie nowych komputerów przenośnych-rejestratorów z systemem operacyjnym kompatybilnym z aplikacjami leśnymi, przeznaczonych do prac w terenie wraz z serwisem gwarancyjnym jak również dostawa 1 szt. stacji dokującej dla Nadleśnictwa Dostawa ma być wykonana w dwóch etapach: I. etap - 7 szt. rejestratorów i 1 szt stacji dokującej w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy II. etap - 6 szt. rejestratorów w terminie od 1.01.2009 r. do 31.01.2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.50.00 - Urządzenia do komputerów zminiaturyzowanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 500 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy. Zmawiający uzna warunek zawarty w art. 22 ust. 1 pkt 2 za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy przedstawią Wykaz realizowanych podobnych zamówień w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należy podać ich wartość, rodzaj i zakres usługi, datę wykonania i odbiorców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz OFERTOWY (na lub wg załączonego druku zał. nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 Ustawy (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ) 3. Uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania (zał. nr 3 do SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Oświadczenie czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 8. Oświadczenie zgodne z treścią art. 24 Ustawy (na załączonym druku - zał. nr 4 do SIWZ) 9. Wykaz realizowanych podobnych zamówień w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należy podać ich wartość, rodzaj i zakres usługi, datę wykonania i odbiorców (zał. nr 5) 10. Karta gwarancyjna (zał. nr 6) 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia 12. Dowód wpłaty lub wniesienia wadium 13. Spółki cywilne - umowa spółki. 14. Dane techniczne sprzętu - należy wypełnić w zał. nr 8 wpisując punktację w poszczególnych wierszach prawej kolumny z punktacją szczegółową w kryterium jakości oraz załączyć dokumentację techniczną potwierdzającą parametry techniczne przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom Zamawiający uzna, że warunki są przez Wykonawcę spełnione, gdy ten załączy do oferty komplet wymaganych dokumentów, aktualnych na dzień składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/olkusz/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NADLEŚNICTWO OLKUSZ|
Adres:
ul. Łukasińskiego 3
32 - 300 Olkusz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Wymagania techniczne zawarte w SIWZ zamieszczone są na stronie internetowej lub w siedzibie Nadleśnictwa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: NADLEŚNICTWO OLKUSZ| Adres: ul. Łukasińskiego 3 32 - 300 Olkusz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.11.2008.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Remont filarów - podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. 29 Listopada.
- Dostawa elementów osobistej odzieży ochronnej
- Dostawa i zainstalowanie 13 kpl. elektronicznych syren alarmowych.
- Zakup usług pocztowych na 2026 rok.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: "Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ronda DW 791 przy ul. 29 - ego Listopada do skrzyżowania z ul. K.K. Baczyńskiego w Olkuszu".
- "Termomodernizacja budynku oświatowego przy ulicy Żeromskiego 1 w Olkuszu".
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji w ramach projektu: Rozwój rehabilitacji medycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
- Zakup technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK)" w ramach projektu ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Dostawa wyposażenia multimedialnego" w ramach projektu "NAUKA-PASJA-ROZWÓJ"
- Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miasta Leszna
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.