Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Warszawa: Rozbudowa systemu pamięci masowej
Numer ogłoszenia: 272632 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP , ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, faks 022 6942098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Sejmu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu pamięci masowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów (sprzętu i oprogramowania) do rozbudowy systemu pamięci masowej obejmującej rozbudowę macierzy HP EVA 4400 Dual Controller i portów FC sieci SAN, rozbudowę systemu składowania, kopiowania danych i archiwizacji wraz z niezbędnymi licencjami systemu IBM TSM (Tivoli Storage Manager) wraz z ich montażem, instalacją, konfiguracją i szkoleniem personelu. Dostawa podzielona jest na dwie części: A i B..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.80.00 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości: 1) w części A: 2 000,00 zł, 2) w części B: 9 000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 tej ustawy. W przypadku gdyby Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jeżeli Wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - odpowiednie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Załącznik nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) dla części A - specyfikację techniczną oferowanych urządzeń - załącznik nr 2, g) dla części B - specyfikację techniczną oferowanych urządzeń - załącznik nr 3 - wraz z prospektami producentów appliance TSM oraz biblioteki taśmowej, h) pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. b), i) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - informację o ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy (podpisane przez wszystkich Wykonawców). Uwaga: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione w pkt. a) - e) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się unormowania § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w Sekretariacie Biura ds. Inwestycji i Zamówień Kancelarii Sejmu, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofery należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Wydziale Podawczym Kancelarii Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, bud. C wejście C II..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa systemu pamięci masowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa macierzy HP EVA 4400 Dual Controller i portów FC sieci SAN..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 30.23.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa systemu pamięci masowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa systemu składowania, kopiowania danych i archiwizacji wraz z niezbędnymi licencjami systemu IBM TSM (Tivoli Storage Manager) oraz montażem sprzętu, instalacją i konfiguracją oprogramowania oraz szkoleniem personelu Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 30.23.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Lubrza.
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Gminy Turek w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Turek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





