Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-18
Lesznowola: Remont dróg gminnych w latach 2011/2012
Numer ogłoszenia: 272603 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w latach 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2. Przedmiot zamówienia określa: 1) remont dróg o nawierzchni nieulepszonej, obejmujący: - równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg o nawierzchni gruntowej (szerokość pasa drogowego 3 - 6 m), - równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej (szerokość pasa drogowego 3 - 6 m), - mechaniczne ścinanie poboczy, grubość warstwy ścinanej do 10 cm, wraz z wywiezieniem urobku, - mechaniczne ścinanie poboczy, grubość warstwy ścinanej do 20 cm, wraz z wywiezieniem urobku, - wzmocnienie nawierzchni gruntowej tłuczniem kamiennym, - wzmocnienie nawierzchni gruntowej tłuczniem betonowo-kamiennym - wzmocnienie nawierzchni destruktem asfaltowym - renowacja nawierzchni z tłucznia kamiennego - renowacja nawierzchni z destruktu - remont cząstkowy nawierzchni z kruszywa - remont cząstkowy nawierzchni z destruktu. 2) remont cząstkowy dróg o nawierzchni betonowej, obejmujący: - naprawę chodnika z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 6 cm (materiał wykonawcy), - naprawę chodnika z kostki szarej i kolorowej o gr. 6 cm (materiał z odzysku), - naprawę chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 8 cm (materiał wykonawcy), - naprawę chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr. 8 cm (materiał z odzysku), - naprawę krawężników betonowych (materiał wykonawcy), - naprawę krawężników betonowych (materiał z odzysku), - naprawę obrzeży betonowych (materiał wykonawcy), - naprawę obrzeży betonowych (materiał z odzysku), - remont uszkodzonych studzienek kanalizacyjnych i wpustów ulicznych (materiał wykonawcy), - regulację pionową włazów studzienek kanalizacji i wpustów ulicznych (materiał wykonawcy), - wymianę uszkodzonych przepustów drogowych pod jezdnią - wymiana uszkodzonych studni chłonnych wraz z osadnikami - wymiana uszkodzonych studni rewizyjnych i połączeniowych kanalizacji deszczowej - wymiana uszkodzonych osadników kanalizacji deszczowej - wymiana uszkodzonych rur kolektora kanalizacji deszczowej - wykonanie ścianki czołowej przepustu D40, D50, D60, beton B20 - wykonanie progu - szer. 5 m. - wykonanie progu - szer. 7m. 3) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, obejmujący: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi, z ręcznym obcinaniem krawędzi, grubość warstwy 4 cm, ubytek o powierzchni do 5 m2, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi, z ręcznym obcinaniem krawędzi, grubość warstwy 4 cm, ubytek o powierzchni większej niż 5 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych, grubość warstwy 4 cm, naprawa powierzchni większej niż 200 m2, - wykonanie podbudowy z łamanego materiału kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy 3 cm - uzupełnienie głębokich ubytków. 4) wzmocnienie nawierzchni gruntowej płytami betonowymi 100x75x12,5 (JOMB) jednostka: 1m2 wzmocnionej powierzchni. 5) umocnienie skarp rowów ażurowymi płytami betonowymi 60x40x10 (EKO) - jednostka: 1m2 wzmocnionej powierzchni. 6) Oznakowanie pionowe wraz z montażem przy zastosowaniu znaków małych pierwszej generacji: a). Znaki kategorii A; b). Znaki kategorii D; c). Znaki kategorii B i C; d). Tablice U3d i U3c; e). Tablice U9a i U9b; f). Podtabliczki kat. T; g). Balustrady U11a; h). Bariery ochronne stalowe SP-09/1; i). Bariery ochronne stalowe SP-09/4; j). Słupki ocynkowane ogniowo o długości 3,5 m; k). Lustra akrylowe okrągłe fi 600 mm; l) Słupki blokujące U-12C; ł) Punktowe elementy odblaskowe (oczka) m) Progi zwalniające, przykręcane: - element podstawowy - koszt 1 szt. - zakończenie progu - koszt 1 szt. III. Naprawa i konserwacja uszkodzonych znaków pionowych: a). Prostowanie pochylonych słupków i regulacja tarcz znaków; b). Mycie tarcz znaków (np. graffiti). IV. Oznakowanie poziome przy użyciu masy chemoutwardzalnej grubowarstwowe: a). Oznakowanie progów zwalniających wykonanych z kostki betonowej; b). Oznakowanie nawierzchni asfaltowej; c). Oznakowanie przejść dla pieszych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia) polegające na budowie, przebudowie, remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo - jezdnego, lub chodnika, albo też polegające na remoncie bieżącym obiektów drogowych, przy czym: jedna robota budowlana musi obejmować swoim zakresem wykonanie nawierzchni bitumicznej, ponadto każda robota musi być o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) w zakresie potencjału technicznego, zgodnie z załącznikiem nr 6: Wykonawca musi wykazać posiadanie lub dysponowanie następującym sprzętem drogowym: - 4 równiarki, - 4 walce drogowe, - co najmniej 4 samochody o minimalnej ładowności 10t, - co najmniej 2 koparko-ładowarki, - frezarka, - rozściełacz. W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie potencjału technicznego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz potencjału technicznego według formularza stanowiącego Załącznik nr 6 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowanymi w specjalności drogowej. W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób niezbędnych do realizacji zamówienia według formularza stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą Wykonawcy muszą złożyć: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania - wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV SIWZ. 2. Wypełniony formularz OFERTA według formularza - załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 5. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola
ul. Gminnej Rady Narodowej 60
05 - 506 Lesznowola
pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05 - 506 Lesznowola Kancelaria Urzędu - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LESZNOWOLA
- REMONT DRÓG GMINNYCH W ROKU 2026
- Budowa boisk zewnętrznych z infrastrukturą towarzyszącą i strefą Green STEAM przy SP w Zamieniu - II postępowanie
więcej: przetargi LESZNOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA DROGOWEGO PIONOWEGO I POZIOMEGO ORAZ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH GMINNYCH W 2026 ROKU
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





