eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dozór budynku Urzędu Miasta Legnicy - ul. Kościuszki 38

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Legnica: Dozór budynku Urzędu Miasta Legnicy - ul. Kościuszki 38
Numer ogłoszenia: 272558 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór budynku Urzędu Miasta Legnicy - ul. Kościuszki 38.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Usługa polega na fizycznej ochronie obiektów znajdujących się na terenie posesji stanowiącej działkę oznaczoną numerem geodezyjnym 845 o powierzchni 695 m2 przy ul. Kościuszki 38 w Legnicy, tj. budynku biurowego, garaży i terenu wokół budynków oraz znajdującego się w nim mienia, celem ich zabezpieczenia przed uszkodzeniem, zniszczeniem i utratą. 2. Posterunek ochrony: - 1 - osobowy, pomieszczenie usytuowane obok wejścia głównego, - służba pełniona w godzinach: w dni robocze od godz. 15.00 do godz. 8.00 rano dnia następnego, w dni wolne od pracy - dozór całodobowy. 3. Zakres czynności ochrony: a) prowadzenie obserwacji obiektu oraz terenu przyległego; a) ochrona obiektów przed włamaniem, napadem i kradzieżą mienia znajdującego się w nich i na terenie przyległym; b) prowadzenie książki służb, rejestrowanie jej przebiegu, zdarzeń i uwag związanych z ochroną obiektu; c) przejmowanie służby ochrony po dokonaniu obchodu i kontroli stanu technicznego obiektu i zabezpieczeń, w przypadku stwierdzenia uwag natychmiastowe zgłoszenie Dyżurnemu Firmy Ochrony administratorowi obiektu oraz dokonanie wpisu do książki służb; d) w przypadku usiłowania kradzieży, włamania itp., podejmowanie niezbędnych i dostępnych prawem czynności zmierzających do zatrzymania sprawcy, zminimalizowania szkód zapobieżenia lub likwidacji zagrożenia z powiadomieniem służb interwencyjnych Firmy Ochrony; e) ujmowanie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego a także chronionego mienia celem niezwłocznego oddanie w ręce Policji; f) nie dopuszczenie do wejścia na teren strzeżony osobom nieupoważnionym; g) współpraca z administratorem obiektu, pracownikami oraz z innymi służbami porządkowymi w zakresie zachowania bezpieczeństwa na obiekcie strzeżonym; h) ochrona - obserwacja obiektu w zakresie zagrożenia awariami; i) stosowanie się do zarządzeń i regulaminów obowiązujących w obiekcie; j) sprawdzanie stanu wszystkich zamków i zabezpieczeń chronionego obiektu; k) wykonywanie obchodów zewnętrznych chronionego obiektu przy przejmowaniu i zdawaniu dyżurów; l) znajomość zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru lub innego zagrożenia bezpieczeństwa (instrukcja alarmowa) i zasad współpracy ze Strażą Pożarną, Policją i innymi służbami; m) gospodarka kluczami: wydawanie, przyjmowanie, odnotowywanie czasu ich pobierania i zdawania osobom uprawnionym. Szczegółowe zasady zawiera regulamin wewnętrzny jednostki. 4. Wymagania dotyczące Wykonawcy oraz pracowników ochrony: a) przeszkoleni w zakresie zasad udzielenia pierwszej pomocy i profilaktyki p-poż oraz posiadający odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje oraz doświadczenie określone w pkt 13 ppkt 13.3 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz, b) pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, c) pracownicy posiadający predyspozycje psychofizyczne zapewniające prawidłowe wypełnianie obowiązków na swoich posterunkach, d) umundurowanie z widocznym identyfikatorem, w ciągu dnia umundurowanie wyjściowe, e) ochronę realizują wyłącznie pracownicy wykazani w załączniku nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz, f) zmiana pracownika ochrony na innego nie ujętego w załączonym wykazie ( ww. załączniku nr 4) wymaga każdorazowo zgody Zamawiającego. g) w razie konieczności Zamawiający może wydać pracownikom ochrony dodatkowe dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżuru. Dyspozycje takie będą wykonane tylko wówczas, jeżeli mieszczą się w przedmiocie umowy, są zgodne z przepisami prawa i nie wpłyną ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu, h) pracownik ochrony zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji mających wpływ na stan bezpieczeństwa obiektu i osób objętych tajemnicą, tj. ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883). 5. Wszystkie podejmowane czynności związane z ochroną obiektu Zamawiającego muszą być zgodne z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z dnia 22 sierpnia 2014r., poz. 1099 - tekst jednolity), przepisami prawa, wewnętrznymi instrukcjami, bhp, ppoż., alarmowymi..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • max. do 50 % zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. koncesję na prowadzenie działalności objętej zamówieniem - dozór i ochrona mienia: Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz b) koncesji na prowadzenie działalności objętej zamówieniem - dozór i ochrona mienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia Wykonawca zobowiązany jest do spełniania warunku określonego powyżej przez cały okres realizacji zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3  zamówienia tj. usługi dozoru i ochrony mienia - wartość każdej usługi min. 150.000 zł,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczeń podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje, zawarte umowy wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń - oświadczenie Wykonawcy Ocena spełnienia warunku według: a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i  podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczeń podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje, zawarte umowy wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń - oświadczenie Wykonawcy Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) pracownicy ochrony fizycznej - min. 2 osoby: - posiadający uprawnienia - kwalifikacje zawodowe tj. zaświadczenie kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, - zatrudnieni na umowę o pracę, - posiadający doświadczenie w dozorowaniu obiektów min. 3 lata. Ocena spełnienia warunku według: a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 oraz b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2. Do załącznika dołączyć: dokumenty potwierdzające, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane: - uprawnienia-kwalifikacje zawodowe: potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie wymaganych zaświadczeń kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, - zatrudnienie: potwierdzone np. kserokopią umowy o pracę lub oświadczeniem pracodawcy, - min. 3-letnie doświadczenie w dozorowaniu obiektów: potwierdzone np. cv, referencje, zlecenia, wykazy osób zatrudnionych przy realizacji danego dozorowania itp. c) oświadczenie, że wskazane w ww. załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia Wykonawca zobowiązany jest do spełniania warunku określonego powyżej przez cały okres realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,- zł , potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 oraz b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia Wykonawca zobowiązany jest do spełniania warunku określonego powyżej przez cały okres realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty wg załączonego druku Rozdziału Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oświadczenie, że osoby wykazane w załączniku nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacja zawodowe i doświadczenie. 4. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg wzoru załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. 5. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. 6. Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 8. Jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, podmioty te - każdy z podmiotów- musi przedstawić - załączyć do oferty oświadczenie i dokumenty określone w pkt. 15 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz tj: 8.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i ust 2a ustawy Pzp- wg wzoru załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. 8.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp. 9. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 10. Kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - koncesji na prowadzenie działalności objętej zamówieniem - dozór i ochrona mienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności ( min. 21 dni max. 30 dni) - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.legnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.