eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup 1326 sztuk terminali komputerowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-24

POZYCJA 27250

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup 1326 sztuk terminali komputerowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, do kontaktów: Lech Dawid, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234586, fax 022 6428086, e-mail: dawidl@zus.pl, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup 1326 sztuk terminali komputerowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1326 szt. terminali komputerowych z interfejsem COAX, równoważnych z terminalami IBM 3483, składających się z następujących podzespołów: a) elementu logicznego współpracującego z monitorem, klawiaturą, drukarką oraz komputerem Mainframe (za pośrednictwem kontrolera IBM 3174) poprzez interfejs COAX, b) monitora kolorowego SVGA o przekątnej ekranu min. 15 cali, spełniającego wymagania norm TCO' 99 lub TCO' 03, c) klawiatury wyposażonej w 122 klawisze, w układzie typewriter, zgodnej ze wzorem przedstawionym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do Wzoru umowy. 2. Wymagania. 2.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowane mogą być terminale dowolnych producentów, w pełni równoważne z terminalami IBM 3483. Terminal jest równoważny z terminalem IBM 3483, jeśli pracuje w środowisku IBM mainframe pod systemami operacyjnymi OS 390 i Z/OS, realizując wszystkie funkcje terminala IBM 3483 przy pomocy tak samo rozmieszczonych klawiszy na klawiaturze w trakcie obsługi systemów informatycznych, eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. 2.2. Każdy (oddzielnie) z poszczególnych podzespołów terminali musi być jednego producenta i w jednym modelu. 2.3. Wszystkie podzespoły terminali muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 2.4. Wymagane parametry i cechy techniczno - użytkowe oferowanych terminali: a) na kapturkach klawiszy mają być wykonane nadruki (niedopuszczalne są naklejki) zgodne ze wzorem klawiatury przedstawionym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do Wzoru umowy. Nadruki te muszą być wykonane w sposób trwały i uniemożliwiający ścieranie, dopuszczalny jest nadruk wszystkich znaków na powierzchni czołowej kapturków klawiszy (w tym przypadku trzeci dodatkowy znak ma być umieszczony z prawej dolnej strony powierzchni czołowej kapturka klawiszy), b) wszystkie terminale muszą obsługiwać wszystkie znaki ze strony kodowej IBM Roece/Latin 2 (CP 00870). 2.5. Do każdego oferowanego terminala należy dołączyć: a) kabel / kable sieciowe, b) instrukcję obsługi, opis działania klawiszy funkcyjnych terminala i ustawienia setup'u - w języku polskim, c) kartę gwarancyjną. 2.6.Oferowane terminale mają być opakowane przez Wykonawcę w pudła kartonowe chroniące terminale przed uszkodzeniem podczas transportu (opakowania są bezzwrotne). 2.7. Opakowania podzespołów oferowanego terminala (monitor, klawiatura i element logiczny) będą oznakowane przez Wykonawcę numerem seryjnym (fabrycznym) elementu logicznego. 3. W trakcie oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia równoważności oferowanych terminali z terminalami IBM 3483 oraz spełnienia wymagań określonych w pkt. 1 i 2. Uwaga: Sprawdzenie równoważności oferowanego terminala z interfejsem COAX z terminalami IBM 3483, będzie polegać na jego dołączeniu w miejsce terminala IBM 3483 obsługującego system informatyczny ZUS (poprzez kontroler IBM 3174) i sprawdzeniu, czy oferowany terminal realizuje dokładnie wszystkie funkcje terminala IBM 3483 przy pomocy tak samo rozmieszczonych klawiszy na klawiaturze. W tym celu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy - do komórki organizacyjnej ZUS w Warszawie - w terminie do 2 tygodni od daty otrzymania wezwania, jeden egzemplarz oferowanego terminala (spełniającego wymogi zapisane w pkt. 1 i 2) do przetestowania. Negatywny wynik tego sprawdzenia skutkować będzie odrzuceniem oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Nie przedłożenie oferowanego terminala do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane jako negatywny wynik sprawdzenia. Testy wykonywane będą zgodnie z Formularzem testowania terminali, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ZUS Centrala plus oddziały na terenie całej Polski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.30 - Terminale komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (punkt II.1.5). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 60 000. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za dostawę przedmiotu umowy nastąpi w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury VAT od Kupującego - Centralnego Ośrodka Obliczeniowego ZUS, wystawionej na podstawie obustronnie podpisanych, bez zastrzeżeń, wszystkich protokołów odbioru ilościowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, czy b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu; 8) Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2, 4, 5 i 6 składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie; - Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne alb, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, gdy w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/370/20/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.07.2006, cena - 50 SEK. Warunki i sposób płatności: gótówka lub przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.07.2006 godzina 11:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.07.2006, godzina 12:00, Centrala ZUS - duża sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.