To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Sanok: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, faxów i innych dla SPZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 272432 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220552 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, faxów i innych dla SPZOZ w Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, faxów i innych wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na 5 zadań, zgodnie z V częścią SIWZ opis części zamówienia. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny słownik zamówień CPV: CPV - 30.19.00.00-7 materiały biurowe - zad. nr 1 CPV - 30.19.93.30-2 papier składany do drukarek komputerowych - zad. nr2 CPV - 32.58.12.10-4 materiały eksploatacyjne do faxów - zad. nr 3 CPV - 30.19.23.20-0 materiały eksploatacyjne do drukarek - zad. nr 4 CPV - 30.23.00.00-0 akcesoria komputerowe - zad. nr 5 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w załączniku nr 2 do siwz pod warunkiem, ze zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych określonych w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia. W zakresie zadania nr 4 poprzez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem, produkt fabrycznie nowy, nie regenerowany. Zaoferowane materiały muszą posiadać minimum 6-cio miesięczną gwarancję przydatności do użycia liczoną od dnia dostawy, określoną przez producenta na opakowaniu. Pojemniki kompatybilne do drukarek powinny posiadać nazwę producenta i kod produktu. Tonery (wkłady) do drukarek laserowych monochromatycznych powinny posiadać certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO/IEC 19752. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że proponowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego na etapie składania ofert (art. 30 ust. 5). W razie ewentualnego uszkodzenia urządzenia i nie uznania warunków gwarancji przez autoryzowany serwis gwarancyjny (danego urządzenia) z uwagi na zastosowanie niezgodnego z zaleceniem producenta tonera (wkładu) dostawca pokryje całkowity koszt naprawy takiego urządzenia (dot. dostarczanych zamienników - ofert równoważnych). 3. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5, 30.23.00.00-0.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65146.98 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Krosno Sp. z o.o., ul. Pużaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29759,78
- Oferta z najniższą ceną: 29759,78 oferta z najwyższą ceną: 32121,25
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Papier składany do drukarek komputerowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro - Plus Sp. z o.o., ul. Puzaka 51, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2243,70
- Oferta z najniższą ceną: 2243,70 oferta z najwyższą ceną: 2522,18
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do faxów
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro plus Sp. z o.o., 38-400, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 572,48
- Oferta z najniższą ceną: 572,48 oferta z najwyższą ceną: 607,90
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Materiały eksploatacyjne do drukarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27421,52
- Oferta z najniższą ceną: 27421,52 oferta z najwyższą ceną: 53734,95
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa artykułów biurowych dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
- Dostawa pamiątek i gadżetów do Muzeum Historycznego w Sanoku
- "Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem" 9-cio miejscowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich".
- Dostawa produktu leczniczego Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa i wdrożenie dronów pomiarowych i inspekcyjnych oraz przeprowadzenie szkoleń pilotów dla Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Sanoku.
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kopert i papieru xero - 2 zadania
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Dostawa materiałów na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy i sali sesyjnej przy ul. Poznańskiej nr 19 w Miedzichowie z podziałem na zadania
- Zapewnienie działania sprzętu drukującego znajdującego się w Urzędzie poprzez dostarczanie materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru wraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.