eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOCHRONA MIENIA I OSÓB W OBIEKCIE CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Warszawa: OCHRONA MIENIA I OSÓB W OBIEKCIE CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 272381 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232925 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA MIENIA I OSÓB W OBIEKCIE CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony mienia i osób obiektu Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie zlokalizowanego przy ulicy Brzozowej 35 (powierzchnia budynku - ca 460 m2). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Fizyczna ochrona obiektu wraz z mieniem znajdującym się w nim, wykonywana przez osoby zatrudnione w systemie całodobowym zmianowym przez wszystkie dni tygodnia, przy zastrzeżeniu, iż w każdej chwili usługę świadczyć będzie jedna osoba Wykonawcy. Ochrona będzie realizowana za pośrednictwem jednego punktu całodobowego, obsadzonego przez jednego pracownika. b) Ochrona fizyczna obiektu polegać będzie na czuwaniu nad bezpieczeństwem osób oraz mienia w ochranianym obiekcie, a w szczególności: - zapewnieniu bezpieczeństwa pracowników, interesantów i gości przebywających w obiekcie, - zapewnieniu bezpieczeństwa mienia znajdującego się w ochranianym obiekcie przed napadem rabunkowym, kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, wandalizmem i chuligaństwem, wypadkami i awariami losowymi jak np. pożar, zalanie itp., oraz innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju, w tym zniszczeniem lub zaginięciem wyposażenia znajdującego się w ochranianym obiekcie. c) Przez włamanie rozumie się wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych pozostawiające ślady włamania i potwierdzony protokolarnie zabór materiałów lub urządzeń będących przedmiotem ochrony. d) Praca recepcyjna w obiekcie polegać będzie na: - wydawaniu kluczy do pokoi za pokwitowaniem pracownikom Zamawiającego i innym upoważnionym osobom (w tym firmy sprzątającej), odbiorze kluczy po zakończeniu pracy, - prowadzeniu ewidencji przebywania pracowników w budynku po godzinach pracy, - odbieraniu telefonów w połączeniach przychodzących zewnętrznych i przekierowywaniu ich do odpowiednich osób - pracowników Zamawiającego, - wykonywaniu innych czynności uzgodnionych ze Zleceniodawcą. e) W przypadku wystąpienia alarmu na terenie chronionego obiektu, zostaną wysłane specjalistyczne uzbrojone formacje obronne Wykonawcy lub firm (firmy) z nim współpracujących (grupy patrolowo-interwencyjne) wyposażone w broń palną bojową obiektową oraz środki przymusu bezpośredniego. Zamawiający informuje, że w chwili obecnej obiekt wyposażony jest w system ochrony przeciwpożarowej. System wyposażony jest w czujniki dymu. Zgodnie z odrębnie podpisaną umową, system jest równolegle monitorowany przez firmę trzecią. f) W przypadku otrzymanego sygnału alarmowego Wykonawca zobowiązany jest przybyć na miejsce zdarzenia najpóźniej w ciągu 15 minut i podjąć działania zmierzające do ustalenia okoliczności wskazujących na popełnienie przestępstwa, jeśli takowe wystąpiły, z równoczesnym powiadomieniem stosownych organów porządkowych (Straż Miejska, Policja) g) Wykonawca zobowiązany jest do cogodzinnego patrolowania obiektu, co należy odnotowywać w odpowiednim prowadzonym przez pracowników Wykonawcy rejestrze (książce służby). Cogodzinne monitorowanie odnosi się w szczególności tej części doby (dnia), w trakcie której urząd nie pracuje (najczęściej od 17oo do 8oo dnia następnego oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy Zamawiającego). W trakcie dnia pracy, pracownik realizujący usługę jest zobowiązany do wykonywania swoich czynności (w tym wydawania i przyjmowania kluczy, odbierania i przekierowywania połączeń telefonicznych przychodzących) przy wejściu do budynku. h) Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania działań prewencyjnych ograniczających zagrożenie mienia. i) Wykonawca zobowiązany jest powiadamiania Zamawiającego o konieczności poprawy zabezpieczenia mienia znajdującego się na ochranianym terenie (obiekcie), przy zachowaniu formy pisemnej. 3. Wykonawca odpowiada za udokumentowane szkody spowodowane kradzieżą lub włamaniem do zamkniętych i zabezpieczonych przed dostępem osób nieuprawnionych pomieszczeń, które zaistniały w chronionym mieniu Zamawiającego na skutek nieprzestrzegania Instrukcji Ochrony Obiektu (opracowanej przez Wykonawcę na podstawie obowiązujących u Zamawiającego uregulowań wewnętrznych), zaniechania lub braku chronienia obiektu, wprowadzenia się osób sprawujących ochronę w stan, który uniemożliwia jej pełnienie. 4. Wykonawca odpowiada za udokumentowane szkody spowodowane pożarem lub awariami urządzeń technicznych (np. instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej itp.) jako skutek zaniechania lub braku niezwłocznego powiadomienia - w wypadku pożaru - Państwowej Straży Pożarnej - lub w przypadku awarii technicznych - odpowiednich służb miejskich. 5. Wykonawca nie odpowiada za mienie, do którego osoby nieuprawnione mogą mieć niekontrolowany dostęp. 6. Wykonawca zobowiązany jest realizacji usługi ochrony poprzez pracowników: 1. posiadających aktualne orzeczenie lekarskie o zdolności psychofizycznej do wykonywania pracy określonej przez Zamawiającego, 2. legitymujących się stosownym poziomem kultury osobistej. 3. będących etatowymi pracownikami Wykonawcy. 7. Każdy z pracowników Wykonawcy realizujący powierzoną usługę zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego umundurowania oraz identyfikatora zawierającego podstawowe dane personalne pracownika wraz z jego zdjęciem. 8. Pracownicy wykonujący usługę nie muszą posiadać licencji pracownika ochrony I stopnia. Wskazane jest jedynie, aby osoba odpowiedzialna za prawidłową realizację umowy po stronie Wykonawcy posiadała takowe uprawnienia. 9. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pracownikom Wykonawcy właściwych warunków socjalno - bytowych podczas wykonywania przez nich czynności służbowych. 10. Termin realizacji usługi: od dnia 01.12.2013 roku od godziny 000 do dnia 30.11.2016 roku do godziny 24oo, z zastrzeżeniem iż umowa może ulec wcześniejszemu rozwiązaniu (z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia) w przypadku utraty przez Zamawiającego prawa do korzystania z obiektu. 11. Wynagrodzenie z tytułu realizowanej usługi będzie płatne w cyklach miesięcznych. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji zaoferowanego na etapie składania ofert wynagrodzenia, jednak nie częściej niż raz w roku. Wysokość wskaźnika waloryzacji nie może być wyższa od prognozowanego na dany rok średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KERIM Mirosław Hendel, ul. Dzielna 11, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 238872,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144784,80

  • Oferta z najniższą ceną: 144784,80 / Oferta z najwyższą ceną: 339274,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.