eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkPrzetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę wędlin wieprzowych i drobiowych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-29

Lębork: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę wędlin wieprzowych i drobiowych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku
Numer ogłoszenia: 27234 - 2010; data zamieszczenia: 29.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku , ul. Stryjewskiego 23, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8624200, 8624201, faks 059 8622434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.dps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu nieposiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę wędlin wieprzowych i drobiowych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych i drobiowych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszej lub większej ilości wymienionych produktów do 20% ilości zamówienia bez podania przyczyn . Oznaczenia wg Wspólnego Słownika Zamówień Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne kod CPV 15100000-9 Wędliny wieprzowe i drobiowe kod CPV 15131130-5 Wymagania stawiane Wykonawcy 1.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym transportem do siedziby Zamawiającego na adres Dom Pomocy Społecznej nr 1 w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 2.Koszty przewozu, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu i rozładunku ponosi Wykonawca. 3.Wykonawca dostarcza i rozładowuje towar w siedzibie Zamawiającego bez dodatkowych kosztów. 4.Miejscem przyjęcia towaru jest Dom Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku ul. Stryjewskiego 23 5.Po dostarczeniu zamówienia pracownik magazynu dokona sprawdzania towaru pod względem ilościowym i jakościowym w obecności Wykonawcy bądź osoby przez niego uprawnionej do wykonania tej czynności. 6.Przypadek 4- krotnej reklamacji lub brak zamówionego towaru ( wcześniej przyjętego zamówienia) Zamawiający traktuje jako podstawę do rozwiązania umowy. 7.W przypadku braku zamówionego - nie dostarczonego towaru DPS Nr 1 zakupi towar w innym punkcie i obciąży Wykonawcę fakturą potwierdzającą zakup danego towaru. 8.Dostarczana żywność musi być świeża z odpowiednim terminem przydatności do spożycia wg obowiązujących norm. 9.Do każdej partii dostarczonego towaru powinna być dołączona faktura zawierająca nazwę towaru, cenę i wagę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30 - Wędliny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi złożyć oświadczenie ,że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz, że wykonawca posiada system HCCP lub rozpoczął wdrażanie systemu HCCP w Zakładzie Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi złożyć oświadczenie ,że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi złożyć oświadczenie,że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi złożyć oświadczenie ,że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązania innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi złożyć oświadczenie ,że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie , której dokonano wyboru oferty art. 144 PZP 1.Cena produktu określona w formularzu ofertowym Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku udokumentowanej zmiany cen produktu notowaniami Głównego Urzędu Statystycznego www.stat.gov.pl. o taki wskaźnik o jaki nastąpił wzrost lub obniżenie ceny produktu. Do pisemnego zawiadomienia strony umowy domagającej się zmiany zostanie dołączona decyzja cenowa Głównego Urzędu Statystycznego określająca wysokość cen. Zmienione ceny będą obowiązywały od następnej dostawy dokonanej po dacie doręczenia zawiadomienia i wyrażenia zgody przez stronę, która zawiadomienie otrzymała . 2.Waloryzacja może nastąpić najwcześniej po trzech miesiącach od podpisania umowy tylko raz w ciągu roku. 3.Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jak w pkt1, wyłącznie wtedy gdy zmiana wskaźnika cen wg GUS przekroczy 5%. 4.W przypadku ustawowej zmiany VAT korzystnej dla Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lebork.dps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku ul.Stryjewskiego 23 84-300 Lębork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 w Lęborku ul.Stryjewskiego 23 84-300 Lębork sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.