eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonywanie usługi wywozu nieczystości stałych (mieszanych) i segregowanych (papier, tektura, plastik).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Bydgoszcz: Wykonywanie usługi wywozu nieczystości stałych (mieszanych) i segregowanych (papier, tektura, plastik).
Numer ogłoszenia: 272281 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy , ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi wywozu nieczystości stałych (mieszanych) i segregowanych (papier, tektura, plastik)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony poniżej 133 000 EURO.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi wywozu nieczystości stałych (mieszanych) i segregowanych (papier, tektura, plastik)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług (za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność w w/w zakresie na terenie własnej gminy), wymagane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 1996r. Nr 132, poz. 622 ze zm.) 3. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego starostę, (za wyjątkiem podmiotów, które nie mają obowiązku posiadania takiego zezwolenia), wymagane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62, poz. 628 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej:.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT oraz formularz cenowy (załączniki nr 1 i 1a do cz. I SIWZ), 2.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do cz. I SIWZ), 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług (za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność w w/w zakresie na terenie własnej gminy), wymagane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 1996r. Nr 132, poz. 622 ze zm.) lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że jest gminną jednostką organizacyjną prowadzącą działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie własnej gminy, która nie jest zobowiązana do uzyskania w/w zezwolenia, 6.zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwego starostę, wymagane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62 poz. 628 ze zm.) lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie jest zobowiązany do posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów na podstawie ustawy o odpadach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz SIWZ można odbierać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 432 ( IV piętro) w godz. od 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie O/ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój 409 (IV p)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.11.2008r. o godz. 10.30 w siedzibie O/ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 419 ( IV p.). Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP dnia 17.10.2008r. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2009r. do 31.12.2011r. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto za wykonanie danej części zamówienia. Kryterium oceny-Cena oferty znaczenie 100% Zostanie wybrana oferta najtańsza za daną część zamówienia..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych oraz segregowanych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33, w Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. M.Konopnickiej 18A budynek A, w Inspektoracie ZUS w Bydgoszczy ul.Ch.Andersena 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: Wywóz nieczystości stałych oraz segregowanych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. Św. Trójcy 33, w Oddziale ZUS w Bydgoszczy ul. M.Konopnickiej 18A budynek A, w Inspektoracie ZUS w Bydgoszczy ul.Ch.Andersena 6. Zamówienie poniżej 133.000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych oraz segregowanych w Inspektoracie ZUS w Świeciu ul. Wojska Polskiego 87..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia: Wywóz nieczystości stałych oraz segregowanych w Inspektoracie ZUS w Świeciu ul. Wojska Polskiego 87. Zamówienie poniżej 133000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych oraz segregowanych w Inspektoracie ZUS w Tucholi ul. Dworcowa 8..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia: Wywóz nieczystości stałych oraz segregowanych w Inspektoracie ZUS w Tucholi ul. Dworcowa 8. Zamówienie poniżej 133.000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych w Inspektoracie ZUS w Nakle n/Notecią ul. Bohaterów 12A..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV zamówienia: Wywóz nieczystości stałych w Inspektoracie ZUS w Nakle n/Notecią ul. Bohaterów 12A. Zamówienie poniżej 133.000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych w Inspektoracie ZUS w Żninie ul. 700-Lecia 37..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V zamówienia: Wywóz nieczystości stałych w Inspektoracie ZUS w Żninie ul. 700-Lecia 37. Zamówienie poniżej 133.000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wywóz nieczystości stałych oraz segregowanych w Inspektoracie ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI zamówienia: Wywóz nieczystości stałych oraz segregowanych w Inspektoracie ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15. Zamówienie poniżej 133.000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.