Ogłoszenie z dnia 2006-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa 893 par butów specjalnych skórzanych strażackich Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, do kontaktów: Ryszard Popyk, Dariusz Wcisło, ul. Wita Stwosza 36, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2518841, 2513687, fax 032 2519282, e-mail: straz@katowice.kwpsp.gov.pl, katowice.kwpsp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 893 par butów specjalnych skórzanych strażackich. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Buty skórzane ochronne w wykonaniu specjalnym. Wykonane jako sznurowane, dwurzędowo, dodatkowo zamek błyskawiczny. Buty dla strażaków PSP używane podczas zwalczania ognia. Muszą posiadać certyfikat typu WE. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, ul. Wita Stwosza 36. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 893 pary butów specjalnych skórzanych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 17.05.2006; data zakończenia: 31.08.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10000PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Należność za wykonany przedmiot zamówienia Zamawiający ureguluje przelewem z rachunku bankowego. Rozliczenie nastąpi po wykonaniu przedmiotu zamówienia i po podpisaniu protokołu odbioru faktycznego oraz po wystawieniu faktury przez Wykonawcę. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz ZUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 25, ust. 1 pkt. 4-9 Ustawy prawo Zamówień Publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej ni ż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 50% warunki techniczne 50% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WT-2371/01/02/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.07.2009, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: przedstawiciele oferentów. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.07.2006, godzina 10:15, sala sztabowa w siedzibie Zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.05.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa obuwia, odzieży roboczej, rękawic roboczych oraz odzieży indywidualnej dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2026 z podziałem na dwie części.
- Wzmocnienie potencjału Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej - zadania bieżące gminy - Indywidualne wyposażenie ochrony specjalnej
- Sukcesywne dostawy obuwia technicznego, medycznego i operacyjnego dla personelu NIKARD
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
- "Dostawa obuwia ochronnego dla PUHP "Lech" Sp. z o.o."
- Zakup sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP w Młochowie
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





