To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Piotrków Trybunalski: dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy
Numer ogłoszenia: 272119 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249127 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Gliniana 17, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6466873, faks 044 6468123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot postępowania stanowi dostawa zintegrowanego systemu teleinformatycznego dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy. 1. System teleinformatyczny oznacza zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie, przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.). 2. Określony w ust. 1 zespół urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania oprogramowania, wskazany został szczegółowo w treści zał. nr 3 do niniejszego Zaproszenia - Wykaz oraz specyfikacja infrastruktury sprzętowo-programowej. 3. Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia: a) zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę, b) zapewnienie gwarancji jakości dla przedmiotu dostawy, zobowiązującego Wykonawcę do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w działaniu systemu - okres ujawnienia wad lub nieprawidłowości, który rozpoczyna bieg od daty oddania w pełni funkcjonalnego przedmiotu umowy do użytkowania Zamawiającemu, stanowi element podlegający negocjacjom i powinien być przez Wykonawcę wskazany w treści Formularza oferty jako data końcowa proponowanego okresu odpowiedzialności gwarancyjnej, c) udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.82.00.00 - Serwery 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
- Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A., ul. Sanguszki 1, 00-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 353983,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 542649,06
Oferta z najniższą ceną: 542649,06 / Oferta z najwyższą ceną: 542649,06
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1a) Ustawy, wobec istnienia obiektywnej podstawy do stwierdzenia, iż przedmiot zamówienia może podlegać wykonaniu wyłącznie przez Wykonawcę zaproszonego do negocjacji w ramach niniejszego postępowania. Powyższe wynika z faktu, iż §2 ust. 11 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U z 5.09.2012r. Poz. 995), obliguje Zamawiającego do dysponowania systemem teleinformatycznym zintegrowanym z systemem istniejącym w jednostkach pomocniczych powiatowej administracji zespolonej - starostwach powiatowych, a obiektywnie uzasadnioną możliwość spełnienia niniejszego wymogu zapewnić może jedynie Wykonawca zaproszony do udziału w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1514E na odcinku Gorzkowiczki - Sobaków
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa odwodniania ronda Polskiej Organizacji Skautowej wraz z zagospodarowaniem suchego polderu zalewowego w Piotrkowie Tryb.
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja szkoły w IV Liceum Ogólnokształcącym w Piotrkowie Trybunalskim.
- "Rozbudowa ul. Jeziornej w Piotrkowie Trybunalskim"
- Budowa parku sportowo-rekreacyjnego "Pocket Park" - BO 2023.
- Dostawa wraz z instalacją magazynu energii dla budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka serwisowa nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica/AMMS
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa oprogramowania antywirusowego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowane w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Skawina
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.