Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-04
Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na dostawy partiami do stołówki DPS w Nakle nad Notecią transportem wykonawcy artykułów ogólnospożywczych z podziałem na części: I Nabiał, II Mięso, wędliny, szynki i podroby
Numer ogłoszenia: 2720 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią, ul. Parkowa 8, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3854671, 3867702, fax 0-52 3854671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-naklo.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy partiami do stołówki DPS w Nakle nad Notecią transportem wykonawcy artykułów ogólnospożywczych z podziałem na części: I Nabiał, II Mięso, wędliny, szynki i podroby.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 137.000 euro na dostawy partiami do stołówki DPS w Nakle nad Notecią transportem wykonawcy artykułów ogólnospożywczych z podziałem na części: I Nabiał II Mięso, wędliny, szynki i podroby
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przystępujący do przetargu muszą spełniać następujące warunki: - są uprawnienie do występowania w obrocie prawnym i zgodnie z wymogami ustawowymi prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, - nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych , - posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia tj. Zgoda Inspektora Sanitarnego na przewóz środków spożywczych Na potwierdzenie spełnienia warunków wykonawcy muszą dostarczyć dokumenty wymienione niżej, ocena spełnienia warunków dostarczył dokumenta - spełnia, brak dokumentu - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz oferty na całość zamówienia, - oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne (termin wystawienia niniejszego zaświadczenia nie wcześniej jak 3 miesiące) - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatku (termin wystawienia niniejszego zaświadczenia nie wcześniej jak 3 miesiące), - zgoda Inspektora Sanitarnego na przewóz środków spożywczych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-naklo.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią ul. Parkowa 8 89-100 nakło nad Notecią.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią ul. Parkowa 8 89-100 Nakło nad Notecią.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nabiał.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nabiał- wyroby mleczarskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso, wędliny, szynki i podroby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso, wędliny, szynki i podroby.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Tryb podstawowy bez negocjacji na usługi pocztowe w 2026 r.
- DOSTAWA UMUNDUROWANIA SPECJALNEGO I WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO STRAŻAKÓW KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W NAKLE NAD NOTECIĄ
- DOSTAWA UŻYWANEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ DLA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 50 im. Emilii Plater w Gdańsku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 5 WE WROCŁAWIU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesięcy
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby żywieniowe do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Miechowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 58 im. "Kazimierza Sołtysika" w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





