eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Poznań: Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz
Numer ogłoszenia: 272081 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa w terminie do dnia 31 grudnia 2012r. artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej do OR KRUS Poznań i Placówek Terenowych KRUS Konin, Ostrów Wlkp., Piła oraz Rawicz. 2.Artykuły biurowe i materiały techniki biurowej zostały wyszczególnione w załączniku ( cennik) do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Wykazane w załączniku ilości poszczególnych artykułów i materiałów zostaną jednorazowo dostarczone przez wybranego Wykonawcę. 4.Przedmiot zamówienia w zakresie materiałów techniki biurowej określony przez Zamawiającego powinien posiadać cechy materiału wzorcowego lub równoważnego z opisywanym. Przez oryginalne materiały techniki biurowej Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ. Produkty oryginalne winny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta ( np. hologramy). Produkty oryginalne winny być fabrycznie nowe tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladu użytkowania, które przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, pęknięcia) w oryginalnych opakowaniach producenta w widocznym logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego jest zamówiony, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkt oryginalny określony w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów techniki biurowej winny być takie same lub lepsze, jak parametry takiej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana winna być nie gorsza jakość wydruku, pojemność, wydajność. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/toneru, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Oferowane produkty równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do produktów oryginalnych. Wszystkie oferowane materiały równoważne winny być oznaczone poprzez podanie ich symbolu, pojemności i producenta. 5.W przypadku składania ofert na produkty równoważne w zakresie materiałów techniki biurowej , w porównaniu do zalecanych przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego przedmiotu z wymaganym przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie oświadczenia. 6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanych produktów w zakresie materiałów techniki biurowej niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego, bez zmiany ceny. 7.Wykonawca składający ofertę na dostawę materiałów techniki biurowej musi zagwarantować w formie oświadczenia, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 8.Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy odbioru części lub całości przedmiotu zamówienia, jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie niekompletny, niezgodny ze SIWZ, posiadać będzie wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia. 9.Szczegółowy zakres dostaw ze wskazaniem jednostek terenowych będzie precyzowany każdorazowo w drodze odrębnych zamówień złożonych: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego, które Wykonawca będzie realizował w ciągu 10 dni roboczych od daty doręczenia zamówienia. Przewiduje się, iż dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej zostanie zrealizowana sukcesywnie w trzech dostawach. 10.Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę towaru do wskazanych siedzib Zamawiającego. 11.Wszelkie reklamacje wadliwego towaru zostaną wysłane na koszt Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45815,04

  • Oferta z najniższą ceną: 45815,04 / Oferta z najwyższą ceną: 48702,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych Konin, Ostrów Wlkp., Piła, Rawicz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Golden Line Paweł Dostych, ul. Hetmańska 2, 35-045 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53914,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63909,57

  • Oferta z najniższą ceną: 63909,57 / Oferta z najwyższą ceną: 138364,02

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.