eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy realizacji zadania pn.Remont mostu przez rz. Wieprz w m. Wola Skromowska w km 264+278 drogi krajowej Nr 19 Siemiatycze - Lublin - Nisko.



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Lublin: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy realizacji zadania pn.: Remont mostu przez rz. Wieprz w m. Wola Skromowska w km 264+278 drogi krajowej Nr 19 Siemiatycze - Lublin - Nisko.
Numer ogłoszenia: 27205 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy realizacji zadania pn.: Remont mostu przez rz. Wieprz w m. Wola Skromowska w km 264+278 drogi krajowej Nr 19 Siemiatycze - Lublin - Nisko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi przy realizacji zadania pn.: Remont mostu przez rz. Wieprz w m. Wola Skromowska w km 264+278 drogi krajowej Nr 19 Siemiatycze - Lublin - Nisko. Zakres nadzorowanych robót obejmuje: - Wykonanie pogrubienie płyty pomostu, - Wykonanie nowych wsporników podpartych stalowymi zastrzałami, - Wykonanie wymiany wyposaSenia mostu, - Wykonanie odwodnienia mostu i dojazdów, - Wykonanie adaptację przyczółków, - Wykonanie nowych płyt przejściowych, - Wymiana konstrukcji nawierzchni na dojazdach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 44.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający wymaga, aby Konsultant spełniał niżej określone warunki formalne i merytoryczne: 7.1.Warunki formalne: 7.1.1.Konsultant nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Pzp. 7.1.2.Wymagania określone w pkt 7.1.1. mają zastosowanie do wszystkich Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 7.2.Warunki merytoryczne w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 Ustawy. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach załączonych do niniejszej Instrukcji. 7.2.1. Potencjał kadrowy. Konsultant powinien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Lp. Stanowisko Wymagana liczba osób Wymagania dot. Doświadczenia i kwalifikacji zawodowych: 1.Inspektor Nadzoru (branża mostowa) - 1 osoba - doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót mostowych o podobnym charakterze i zakresie, uprawnienia wykonawcze w specjalnosci mostowej 2.Inspektor Nadzoru (branża drogowa) - 1 osoba - doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót drogowych o podobnym charakterze i zakresie, uprawnienia wykonawcze w specjalnosci drogowej Jeden z Inspektorów Nadzoru będzie pełnił funkcje Inżyniera Rezydenta. Warunkiem pełnienia tej funkcji jest posiadanie przez tę osobę uprawnień wykonawczych w specjalności mostowej lub drogowej oraz udokumentowanie sprawowania nadzoru nad robotami drogowo - mostowymi o porównywalnej wielkości. Ponadto w czsie prowadzenia robót z zakresu innych branż (np. elektryczna, malioracyjna, sanitarna) Konsultant zobowiązany jest do zatrudnienia Inspektora Nadzoru posiadającego wymagane uprawnienia. 7.2.2. Doświadczenie Konsultanta Konsultant musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, że w tym okresie wykonał, zrealizował (zakończył) - w tym okresie conajmniej jeden nadzór nad robotami mostowymi w zakresie przebudowy, odbudowy lub remontu obiektów mostowych odpowiadające swoim rodzajem i wartością nadzorowi stanowiącemu przedmiot zamówienia oraz co najmniej jeden nadzór nad zadaniem wykonywanym przy utrzymaniu ruchu na obiekcie o długości nie mniejszej niż 50% długości obiektu remontowanego, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie (np. referencje). 7.3.Konsultanci wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą łącznie spełnić warunki określone w pkt 7.2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie przeprowadzona wg kryterium spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA WARUNKÓW, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ KONSULTANCI 8.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych w pkt 7.1. niniejszej Instrukcji, Konsultanci winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1 załączonego do niniejszej Instrukcji dla Konsultantów. 8.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Konsultant nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji, Konsultanci winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1.Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 Potencjał kadrowy. Informacja musi potwierdzać spełnienie wszystkich warunków, o których mowa w pkt 7.2.1. niniejszej Instrukcji dla Konsultantów. W przypadku, gdy Konsultant wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8.2.2.Informację o doświadczeniu Konsultanta na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 Doświadczenie zawodowe. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszej Instrukcji dla Konsultantów. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji nadzory zostały wykonane należycie (np. referencje). 8.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2), 8.1.3) winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. - 8.1.3. 8.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Konsultantów warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Konsultanta. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Konsultanta. 8.7. W przypadku Konsultantów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum): 8.7.1. Konsultanci winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 8.7.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Konsultantów składających wspólną ofertę: a)oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinien złożyć w imieniu wszystkich Konsultantów ten spośród nich, który jest upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu. b)dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. - 8.1.3. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Konsultanta; c)dokumenty wymienione w pkt 8.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Konsultantów składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Konsultantów lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. Jeżeli Konsultant ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od konsultanta oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie ze strony internetowej zamawiającego lub po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku za zaliczeniem pocztowym za cenę 30 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Lublinie przy ul. Ogrodowej 21, w p. nr 55, w terminie do 04.02.2009 roku, do godziny 11:00. Otwarcie ofert odbędziesię o godz. 11:15 w p.124.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.