To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Łódź: Prowadzenie kursu języka angielskiego
Numer ogłoszenia: 272054 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219548 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 44 im. prof. Jana Molla, ul. Kusocińskiego 100, 94-054 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 686 48 89, faks 42 686 48 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kursu języka angielskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu kursu języka angielskiego dla dzieci w wieku szkolnym (szkoła podstawowa) - na następujących zasadach: 1.Dzieci zostaną podzielne na 20 grup liczących 8 osób. 2.W ramach 20 grup zostanie utworzonych: 5 grup - dla dzieci z klas od II do III szkoły podstawowej z poziomem podstawowym (elementary), 5 grup - dla dzieci z klas od IV do VI szkoły podstawowej z poziomem podstawowym (elementary), 5 grup - dla dzieci z klas od II do III szkoły podstawowej z poziomem przedśrednim (pre-intermediate), 5 grup - dla dzieci z klas od IV do VI szkoły podstawowej z poziomem przedśrednim (pre-intermediate). 3.Przydzielenie dzieci do poszczególnych grup zostanie przeprowadzone przez Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania umowy. 4.Harmonogram zajęć zostanie przygotowany przez Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania umowy, z uwzględnieniem zasad o których mowa w punktach poniżej. 5.Każda z 20 grup odbywać będzie zajęcia raz w tygodniu. 6.Zajęcia odbywać się będą codziennie, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych, w godzinach 16 - 17.45 (dwie godziny lekcyjne i 15 minutowa przerwa). W tym samym dniu zajęcia odbywać się będą jednocześnie dla czterech grup. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zajęć w danym dniu z uwagi na wycieczkę szkolną lub inne wydarzenie o charakterze wyjątkowym. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o odwołaniu zajęć co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Wykonawca przeprowadzi odwołane zajęcia w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie. 8.W trakcie wykonywania umowy na każdą z 20 grup przypadać będzie 38 godzin lekcyjnych, co daje łącznie liczbę 760 godzin lekcyjnych w trakcie całego kursu. 9.Zamawiający ma możliwość dokonania zmiany poziomu utworzonych grup, zmiany ilości grup oraz liczby osób w grupach poprzez złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że liczba godzin lekcyjnych zajęć w okresie wykonywania umowy nie będzie mniejsza niż 760. 10.Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji związanej z wykonywaniem umowy - w szczególności: list obecności uczestników kursu, dzienników zajęć uwzględniających tematykę, przebieg zajęć oraz oceny uczestników, rejestru wydanych zaświadczeń określonych w pkt 4.1.11 SIWZ. 11.Wykonawca będzie kontrolować osiągnięcia dzieci uczestniczące w kursie poprzez przeprowadzanie co najmniej trzech testów sprawdzających, w tym testu na zakończenie kursu. 12.Wykonawca wystawi dzieciom uczestniczącym w kursie zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w kursie na określonym poziomie. 13.Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 14.Zajęcia prowadzone będą z wykorzystaniem podręczników oraz zeszytów ćwiczeń, dopuszczonych do użytku szkolnego przez MEN, odpowiednich do poziomu i przedziału wiekowego każdej z grup, o których mowa w pkt 4.1.2. SIWZ, które wybierze i zapewni Wykonawca. Wybór podręczników będzie wymagać pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu konkretne podręczniki nie później niż na 10 dni przed rozpoczęciem wykonywania umowy. 15.Do wykonania umowy Wykonawca zapewni lektorów posiadających co najmniej wykształcenie wyższe kierunkowe lub kursy potwierdzone certyfikatem, a także doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 18.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki; Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Nazwa Projektu: Ramię w ramię z najlepszymi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariusz Słomski, Piotr Zagrajek, Maciej Jóźwik prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Edukacja Plus s.c. M. Słomski P. Zagrajek M. Jóźwik, ul. Wertera 8, 20-713 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37156,40
Oferta z najniższą ceną: 37156,40 / Oferta z najwyższą ceną: 46360,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Dostawa dysków do archiwizacji na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- "Druk publikacji "200 lat ulicy Piotrkowskiej. Architektura-ludzie-wydarzenia"
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 92 w m. Bedlno w woj. łódzkim.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.