Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Wrocław: Dostawa myjni mechanicznej - przelotowej z suszarką i oprzyrządowaniem oraz myjni ultradźwiękowej wg pakietów 1 - 3
Numer ogłoszenia: 271975 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 , ul. M. Skłodowskiej-Curie 58, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7842030, fax. 071 3270911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa myjni mechanicznej - przelotowej z suszarką i oprzyrządowaniem oraz myjni ultradźwiękowej wg pakietów 1 - 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie myjni mechanicznej - przelotowej z suszarką i oprzyrządowaniem oraz myjni ultradźwiękowej wg pakietów 1 - 3: a)pakiet nr 1 - dostawa, montaż i uruchomienie myjni mechanicznej - przelotowej z suszarką b)pakiet nr 2 - dostawa, montaż i uruchomienie oprzyrządowania do myjni mechanicznej c)pakiet nr 3 - dostawa, montaż i uruchomienie myjni ultradźwiękowej Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.19.20.00 - Meble medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złoży ofertę wraz z wymaganymi załącznikami. 2.Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowi DRUK ZP-17 - załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Dz. U. z dnia 31 października 2007 r. Nr 202 poz. 1463 )..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty 2.Wypełnione formularze cenowe wraz z załącznikami - wykazem parametrów wymaganych i granicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie przewidziane w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 6.Dokument, o którym mowa w pkt. 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 5. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 6. stosuje się odpowiednio. 8.Wszystkie dokumenty będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9.Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 10.Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę 11.Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 4 zostaną wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według wzorów zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 12.Dokumenty nie wymagane przez Zamawiającego a załączone do oferty nie będą podlegały ocenie. 13.Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Wykonawca, na podstawie art. 8 ust 3 pzp, może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie powyższe należy złożyć nie później niż w terminie składania ofert. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 pzp. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć w formularzu oferty i odpowiednio oznaczyć strony oferty napisem, np. Tajemnica przedsiębiorstwa nie udostępniać. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona zainteresowanym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu; 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19. Cena 3,96 zł + 8,00 koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu; 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19. Otwarcie ofert 27.10.2008 godz. 09:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie myjni mechanicznej - przelotowej z suszarką.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie oprzyrządowania do myjni mechanicznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie myjni ultradźwiękowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana bram wejściowych do klatek schodowych wraz z robotami towarzyszącymi jak obróbka tynkarska i malarska wnęk otworów i konieczna naprawa progów i schodów w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu.
- Dostawa mrożonek dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki na podstawie umowy ramowej
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 8 części
- Naprawa przeciekającej dylatacji w przejściu podziemnym na Placu Strzegomskim we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego - oddział stacjonarny oraz oddział dzienny
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY WSPL SP ZOZ W GORZOWIE WLKP. ( USG okulistyczne, audiometr impedancyjny, głowica endorektalna, sterylizator plazmowy)
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.